Bli en del av Resurs Pre-collection team i Helsingborg!

Bli en del av Resurs Pre-collection team i Helsingborg!

Arbetsbeskrivning

Vill du utvecklas och gör skillnad i ett av Sveriges Karriärföretag där samarbete och gemenskap är en självklarhet? Rollen som handläggare inom Pre-collection är en tjänst för dig som drivs av service och har beslutsamhet att hitta de bästa lösningarna för varje kund. Välkommen in i ett team där målmedvetenhet och högt engagemang är en självklarhet!

OM TJÄNSTEN
Resurs är en ledande nordisk bank med en enkel filosofi: Vi vill skapa balans i människors vardagsekonomi. Dina viktigaste ansvarsområden kommer vara att löpande handlägga Resurs kunders obetalda fordringar, hjälpa kunderna med avbetalningsplaner, och komma överens om andra lösningar som hjälper kunden. Du erbjuds en gedigen introduktion och utbildning som ny i rollen med kontinuerlig coachning under din anställningstid. Hos Resurs erbjuds du en varm och vänskaplig atmosfär.

ARBETSUPPGIFTER
Avdelningen arbetar med kunder som ibland befinner sig i en svår personligt situation vilket ställer krav på empati, integritet och personlig mognad för att kunna hantera samtalen på ett professionellt sätt. Dina primära arbetsuppgifter innefattar:


* Ta inkommande och utgående samtal till Pre-collection
* Hantera skuldförfrågningar och andra förekommande administrativa uppgifter
* Kundtjänst är precis som i andra team inom Business support ett viktigt inslag i arbetet
* Vara öppen för ny teknik och kontinuerlig utveckling av arbetsuppgifterna


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare har erfarenhet från serviceyrket och är van att arbeta med mycket kundkontakt
- Skriver och talar obehindrat på svenska och engelska
- Har en avslutad gymnasieutbildning

Meriterande


* Talar norska, danska och/eller finska
* Tidigare erfarenhet från callcenter


Som person är du


* Resultatinriktad
* Flexibel
* Samarbetsförmåga
* Serviceinriktad


Övrig information


* Start: Enligt överenskommelse
* Placering: Ekslingan 8, Helsingborg
* Omfattning: Heltid


Information gällande vidare rekryteringsprocess

Vi kommer begära utdrag ur belastningsregister från Polismyndigheten. Om du tycker tjänsten låter intressant och som något för dig får du gärna beställa hem ett belastningsregister (det utan specifikt ändamål) som heter "Kontroll av egna uppgifter i belastningsregistret" på polisens hemsida då det kan ta två till tre veckor att få hem det i brevlådan.


* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen

#

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Resurs här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 april 2023
  • Ansök senast: 4 maj 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Implementation and Support Manager

Implementation and Support Manager

8 oktober 2024

Administratör till Medlemsservice

Administratör till Medlemsservice

4 oktober 2024

8 oktober 2024

8 oktober 2024