Arbetsbeskrivning
Är du en organiserad och serviceinriktad administratör som vill arbeta på ett internationellt biopharmaföretag och göra skillnad för personer med sällsynta sjukdomar? Sök då rollen som TechOps Admin Support hos vår kund Sobi.
Information om tjänsten
Som TechOps Admin Support kommer du att arbeta tvärfunktionellt inom TechOps-organisationen hos Sobi, som ansvarar för utveckling, tillverkning, kontroll och distribution av företagets produkter. Rollen innebär varierade och viktiga administrativa arbetsuppgifter som stödjer TechOps-teamet och dess ledning. Du kommer att hantera beställningar, fakturor, kontraktsadministration, mötesplanering, introduktion av nya medarbetare och annan administrativ support. Här får du chansen att arbeta i en innovativ miljö där hög kvalitet och säkerhet är i fokus.
Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Sobi med start 2 december - 31 augusti 2025. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Sobis önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se
Arbetsuppgifter
• Hantera inköp och fakturering i IFS och kontrakt i CMS.
• Dokumenthantering och signaturer i DocuSign.
• Koordinering och uppdatering av intranät och interna kommunikationskanaler.
• Boka och organisera möten, konferenser och events, inklusive logistik och dokumentation.
• Onboarding och ofboarding av medarbetare.
• Administrativt stöd till ledningsgruppen för TechOps.
• Generell kontorsadministration och support.
Vi söker dig som:
• Har en gymnasieutbildning eller motsvarande.
• Har erfarenhet av administrativt arbete samt av att ge stöd till team och ledningsgrupper.
• Har mycket goda erfarenheter av Microsoft Office (särskilt PowerPoint och Teams).
• Har flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Meriterande för rollen är kunskaper inom ERP-system, HR- och dokumenthanteringssystem samt grundläggande förståelse för ekonomi.
Vi söker dig som är serviceinriktad och har en naturlig drivkraft att hjälpa till och stötta organisationen i alla delar av arbetet. Du är noggrann och har en hög uppmärksamhet på detaljer samtidigt som du har förmågan att prioritera och hantera flera uppgifter samtidigt. Du har utmärkta kommunikations- och samarbetsförmågor, och trivs i en miljö där teamwork och öppen dialog är centralt. Vidare känner du starkt för Sobi´s värderingar om Omtanke, Ambition, Ägarskap och Partnerskap, och ser till att dessa återspeglas i ditt dagliga arbete och i dina interaktioner med både kollegor och externa samarbetspartners.
START: December
Omfattning: Heltid fram till augusti 2025
Stad: Stockholm, Solna, Norra stationsgatan
Urval: Löpande
Kontakt: Louise Adrianzon
#Sobi #Administration #TechOps Admin Support
Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Lennartsson
Linnea Lindberg
Tobias Nilsson
Moa Markgren
Linnea Lindberg
Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner
Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson
Sara Gagner