Bli en del av Transcom redan i maj med möjlighet till hemmakontor!

Bli en del av Transcom redan i maj med möjlighet till hemmakontor!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som brinner för personlig utveckling och alltid vill att kunderna ska få service i världsklass! Vi står inte bara för kundservice i världsklass utan vi har även vunnit årets karriärföretag 4 år i rad!
Låter detta intressant? Sök redan idag!
Hos oss finns också möjlighet för hemmakontor efter ca 3 månader. Man får då befinna sig max en timme från kontoret och behöver uppfylla våra kvalitèts- och effektivitetsmål.
Vad erbjuder vi dig
Hos oss på Transcom får du chansen att förfina dina professionella kompetenser och växa som individ tillsammans med företaget. Vi erbjuder karriärutveckling som innebär att du kan arbeta i rollen inom sälj, produktkunskap, ledarskap eller coachning. Inledningsvis av anställningen erbjuder vi dig ett betalt introduktionsprogram för att ge dig rätt förutsättningar och verktyg. Vi har 4 år i rad blivit utsedda till ett av Sveriges Karriärföretag, 90% av våra ledare har börjat sin resa på förstalinje och varje år utbildar vi i snitt 30 nya ledare.


Utöver detta erbjuder vi dig:


kollektivavtal och tjänstepension
friskvårdsbidrag
rikskortet, för att spara pengar när du handlar mat i butik/restaurang
utvecklingsmöjligheter
fast grundlön och möjlighet till provision
Möjlighet för distansarbete efter 3 månader

Din roll inom kundsupport
I din roll kommer du att hantera inkommande samtal och e-mail från Tele2's privatkunder inom mobiltelefoni och bredband. Vi lägger stor vikt vid att leverera professionell service och att tillgodose kundens behov. För att kunna ge våra kunder en förstklassig upplevelse arbetar vi med behovsanalyser, som hjälper oss att anpassa rätt tjänst till rätt kund. Du kommer att få lära dig mer om kundbemötande, att anpassa dig efter kunden och att arbeta med personlig försäljning i form av merförsäljning - eftersom det är så vi jobbar på Transcom!


Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare tydliga rutiner, en stark teamkänsla och ett högt engagemang bland både kollegor och ledare – på Transcom jobbar vi tillsammans!


Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar 07:45-19:15. Lördagar 08:45-15:15. Söndagar stängt
Anställningsgrad: 80%
Kollektivavtal: Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum:
03 maj 2023
12 juni 2023
Job requirements
Om dig
Eftersom du nu vill veta vilken typ av person vi söker för denna tjänst, gissar vi på att vi har väckt din nyfikenhet? Vi ser gärna att du besitter just den här nyfikenheten, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov och humör. Du har ett gott tålamod, besitter det där lilla extra när det kommer till service men även att du drivs av att se resultat i ditt arbete.


Framför allt vill du arbeta inom ett företag som erbjuder personlig utveckling, vidareutbildning och möjligheten att växa för den som visar framfötterna. Allt detta i ett företag som har väldigt kul på jobbet!
Vi lägger störst vikt vid dig och din personlighet, men för att lyckas i rollen ser vi även följande kompetenser hos dig:
Svenska flytande i tal och skrift då de flesta av våra kunder är svensktalande
Engelska flytande i tal och skrift för att kommuniera med kunder utanför det svenska språket
Du måste vara över 18 år och inneha en gymnasieexamen

Har du tidigare erfarenhet av försäljning och/eller kundservicearbete så ser vi detta som meriterande!
Rekryteringsprocessen
Du behöver inte skicka något CV till oss. Efter att du fyllt i din ansökan via vår hemsida kommer du att få ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju. Överensstämmer din profil med det vi söker, bjuder vi in dig till en intervju. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten samtidigt som vi får lära känna dig bättre genom. Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Om Transcom 🌎
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 85 kontaktcenter i 27 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor. På Transcom är vi engagerade. Till våra kunder och varandra. Varje dag börjar någon sin resa med Transcom. Att ta den potential som finns idag och omvandla den till kompetens för framtiden. Att bli noterad för att arbeta hårt, vara en lagspelare och stötta andra. Bidrar med positiva och varaktiga förändringar i sitt team och till samhället. Det är precis så vi är på Transcom. Här bryr vi oss om varandra. Du är inkluderad, precis som du är, från dag ett. Med rätt tankesätt finns det ingen ände på hur långt vi kan gå tillsammans.
Eskilstuna, Sweden

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryterare Moa Skoglöf
016-5413067 070-4621983
Unionen Per Johansson
070-46219
Unionen Per Johansson
070-462198
Per Johansson
070-462198
HR Manager Sofia Wunderlich

HR Manager Sofia Wunderlich
070-462 19 83
HR assistent Jens Hultqvist
070-462 19 83
HR Manager Sofia Wunderlich
070-462 51 05
HR Assistent Jens Hultqvist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Transcom AB Eskilstuna Eskilstuna
  • 8 platser
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 mars 2023
  • Ansök senast: 26 april 2023

Besöksadress

Kungsgatan 69
Eskilstuna

Postadress

Box 88
Eskilstuna, 63221

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024