Bli en del av vårt kundservice-team hos Zettle by PayPal

Bli en del av vårt kundservice-team hos Zettle by PayPal

Arbetsbeskrivning

Vi på Sprio söker nu dig som brinner för service och teknik till rollen som kundtjänstmedarbetare hos Zettle by PayPal. Vi erbjuder dig chansen att växa inom områdena kundtjänst och teknisk support, genom att hantera inkommande samtal och e-post från våra företagskunder.

Som en del av kundservice-teamet kommer du att vara ansvarig för att vägleda företagskunder gällande frågor kring fakturering, felsökning, hjälpa till med rapportuttag samt teknisk support kring Zettles olika produkter. För att passa in i denna roll bör du vara tekniskt kunnig och tycka om att arbeta både strategiskt och detaljrikt med support. Det finns också möjligheter för merförsäljning, vilket gör det till en idealisk position för dig som är målmedveten och en kreativ problemlösare.

Vi är på jakt efter någon som:

- Tar ansvar och trivs med att arbeta självständigt

- Är målinriktad och ser utmaningar som möjligheter till personlig utveckling

- Har en passion för teknik och utmärkta problemlösningsfärdigheter

- Behärskar svenska och engelska flytande, både i tal och skrift

- Är utbildad på gymnasienivå

Vad vi erbjuder:

- En familjär atmosfär i en dynamisk och modern arbetsmiljö

- En spännande roll med omfattande utvecklingspotential

- Fullständigt betald utbildning vid starten av din anställning

- Lön och förmåner i enlighet med Unionens kollektivavtal

Denna tjänst är på 80-100% och påbörjas med en sex månaders provanställning. Kundtjänsten har öppet måndag-fredag 08-17 med stängt på helger samt röda dagar.

Känner du att detta låter som en perfekt match för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan. Vi håller videointervjuer kontinuerligt!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 september 2023
  • Ansök senast: 29 februari 2024

Liknande jobb