OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som är ute efter en ny utmaning samt vill vara en del av vårt team, då finns chansen för dig.
Arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare åt vår klient inom försäkringar av konsumentelektronik har du daglig kommunikation med kunder från Norge och Sverige via telefon och e-post. Du skapar kundnöjdhet genom att vägleda och svara på kundens frågor som avser det kontrakt vi som företag har ingått med klienten.
Öppettiderna för kundtjänsten är måndag-fredag 8.00-20.00 och lördag 8.00-17.00. Arbetspassen kommer därmed att variera mellan dessa tider. Tjänsten inleds med en betald utbildning där du får lära dig både den tekniska sidan av arbetet samt hur du gör för att erbjuda bästa möjliga kundservice.
Om dig
På Sitel Group anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och kan ta snabba beslut. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer.
Krav
Flytande svenska i tal och skrift
Besitter goda kunskaper i engelska i tal och skrift
Lätt för att förstå norska
Grundläggande datorkunskaper
Avslutad gymnasieutbildning
Rent belastningsregister
Flexibel gällande arbetstider.
Meriterande
Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke
Flytande norska i tal och skrift.
Vi erbjuder
Heltid med fast månadslön och möjlighet till en prestationsbaserad bonus.
Du får två veckors intensivträning baserad på arbetsuppgifterna under stöd av våra ledare och mentorer.
Utöver detta erbjuder vi flera möjligheter att utvecklas inom yrket och vårt konstant växande företag.
Sist, men absolut inte minst, får du chansen att sätta ditt eget avtryck på vårt nyaste kontor
Om oss
Sitel Group är en internationellt ledande leverantör av kundservicelösningar såsom teknisk support, kundservice, marknadsföring och försäljning. Med 160 000 anställda fördelade över 120 kontaktcenters runt om i världen hjälper vi 2 000 företag att maximera kundupplevelsen och att bidra till lojala kunder.
Om tjänsten
Startdatum: 25 Juli
Anställningsform: Heltid, provanställning 6 månader med mycket goda möjligheter till förlängning.
Tjänstgöringsort: Jönköping
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, möjlighet till bonus och friskvårdsbidrag