Bli en del av Vismas skickliga support!

Arbetsbeskrivning

Visma Spcs är en del av Visma koncernen som är en ledande leverantör av affärskritisk programvara för ett mer effektivt och motståndskraftigt samhälle. Genom att förenkla och automatisera arbetet för företag och organisationer i alla storlekar förbättrar vi människors vardag. Koncernen utgörs av 13 600 fantastiska kollegor i över 200 bolag. Med över 1 100 000 privata och offentliga kunder i Norden, Benelux, Central- och Östeuropa och Latinamerika och en nettoomsättning på 1 741 miljoner euro 2020, är vi fast beslutna att göra morgondagen bättre än idag.

Våra kunder är företagare och redovisningsbyråer som har våra produkter som sin hjälp främst inom bokföring, fakturering och lön. När kunderna behöver oss - är vi där för dem, med service och rådgivning i toppklass! Om du brinner för kundmötet, rådgivning och alltid se till kundens bästa, kan det här vara rollen för dig! 

VAD INNEBÄR ROLLEN?
På Customer Success arbetar vi med att stötta våra kunder, såväl småföretagare som redovisningsbyråer, med den hjälp de behöver i våra program.

Med ett riktigt härligt bemötande möter du kunderna via telefon och chatt för att hjälpa dem att arbeta på absolut bästa sätt. Du har också ett stort ansvar att se till att kunderna har den absolut optimala lösningen hos oss. Kan vi göra det ännu bättre och mer effektivt för kunden genom våra digitala och hållbara produkter och lösningar? Saknar kunden en funktion? Är kunden ny eller extra nyfiken på en del av programmet där en utbildning hade varit till hjälp? Rådgivning och merförsäljning är en viktig del i det dagliga arbetet. 

Vi vill att de kunder som kontaktar oss ska få ett bemötande i världsklass, både med svar på deras fråga men även få det lilla extra som gör att man avslutar ärendet med ett leende på läpparna. På så sätt kan kunderna lägga energi på det som de är bäst på - sitt företagande och sina drömmar, och mindre tid åt administration. 



VEM ÄR DU?
Du är en person som älskar och brinner för mötet med kunden. Att kunna kommunicera och möta alla våra kunder, både företag som arbetat länge i våra program eller de som är helt nya, är otroligt viktigt. 

Förtroendeskapande, effektiv och hjälpsam är egenskaper som är viktiga i den här rollen. Du behöver ha god problemlösningsförmåga för att snabbt kunna ta reda på vad kunden behöver hjälpa med och hitta en lösning. 

Du motiveras av höga måltal och att göra det där lilla extra. 

Rätt person är positiv och ser alltid lösningar snarare än problem. 

Vi värdesätter om du har ett par års erfarenhet av kundservice eller försäljning, eller har arbetat inom handel- och restaurangbranschen. Givetvis i kombination med att du är rätt person som har passion och vilja att utvecklas tillsammans med oss. Vi har ett fantastiskt upplägg med en onboarding som tar väl hand om dig och hjälper dig igång i ditt uppdrag genom coachning och utbildning.

Då våra program kommunicerar på svenska är det viktigt att du behärskar och förstår svenska på en god nivå.



VAD ERBJUDER VI?
Du som medarbetare är viktig för oss, och vi brinner för att ha kul på jobbet och vara en arbetsplats i världsklass! Vår hybrida kultur ger dig möjlighet till en flexibel vardag som innebär att du som vill får arbeta från annan plats än kontoret. Det är en förmån vi är stolta över och som vi vet skapar fördelar på flera sätt hos våra medarbetare. Vi vet också att flexibilitet inte är för alla. Välj det som är bäst för dig. Våra kontor står alltid öppna och det är en viktig del i vår kultur att vi ses och hänger där löpande. 

Hos oss får du chansen att jobba med engagerade medarbetare i en av Nordens största tech-koncerner. När vi frågar våra medarbetare varför de trivs hos oss svarar de flesta att det beror på vår fantastiska sammanhållning i kombination med fina utvecklingsmöjligheter. Det är vi stolta över! För när du trivs, växer och vill göra skillnad, utvecklas vi som företag. Vi blir bättre tillsammans helt enkelt!

Detta är en rekrytering där du ansöker med ett bifogat CV och istället för personligt brev beskriver du varför just du hade varit grym i den här tjänsten. Sista ansökningsdag är 25 maj. Urval görs löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. 

Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta Hannes Franzen på hannes.franzen@visma.com eller Linn Sandström på linn.sandstrom@visma.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Jan Erensjö
+46 0470-706000, +46 0708-727237
Camilla Persson
0470-706000
Anna Twisk
0470-706000
Tommy Hilding
+46 0470-706000, +46 0708-286954
Maria Nickolausson
+46 0470-706000, +46 0703-777758
Anette Citron
0470-70 61 32
Anneli Olsson
+46 0470-706235
Jessica Svanberg
0470-706242
Lotta Käll Henningsson
+46 0470-706293
Peter Härder
+46 0470-706000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Visma Spcs AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 maj 2022
  • Ansök senast: 25 maj 2022

Besöksadress

Sambandsvägen 5
None

Postadress

Sambandsvägen 5
Växjö, 35194

Liknande jobb


28 november 2024

Teknisk support

Teknisk support

28 november 2024

28 november 2024

Dansktalande supporttekniker

Dansktalande supporttekniker

28 november 2024