OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Visma erbjuder programvara och tjänster som förenklar, digitaliserar och effektiviserar affärsprocesser inom privat och offentlig sektor. Koncernen verkar i Norden, Benelux, Centraleuropa och Östeuropa. Med fler än 12 000 anställda, 1 000 000 kundavtal och en omsättning på 1 741 miljoner euro under 2020 är koncernen ett av de ledande programvaruföretagen i Europa. Besök Visma.se
Läs mer om vårt Privacy Statement här: https://www.visma.com/privacy/.
Har du känsla för service och rådgivning i toppklass? Vill du ha ett utvecklande och viktigt uppdrag med grymma kollegor och en härlig laganda? Då kan detta vara en tjänst för dig! Vi söker nu fler stjärnor till vår supportenhet Customer Success i Växjö där du får det viktiga uppdraget att hjälpa våra kunder med service och rådgivning.
VAD INNEBÄR ROLLEN?
På Customer Success arbetar våra grymma medarbetare med att stötta våra kunder, såväl småföretagare som redovisningsbyråer, med den hjälp de behöver i våra program. Våra program tillhandahåller tjänster inom bokföring, lönehantering och fakturering vilket kan det vara klurigt i början för våra kunder; och då finns du där som hjälp för dem!
Som medarbetare på vår support är ditt uppdrag att guida, hjälpa och säkerställa att våra kunder jobbar på smartaste sättet i sitt/sina program. Du har också stort ansvar för att säkerställa att våra kunder är medvetna om de olika lösningar vi har att erbjuda. Vår rådgivning sker via flera olika kanaler, främst via telefon och chatt.
En grym medarbetare på Customer Success lyckas inte bara få våra kunder nöjda utan blir även överraskad av din känsla för service. Således kan kunden lägga mer energi på det som de är bäst på; nå sina drömmar och ägna mindre tid åt administration.
VEM ÄR DU?
Vi på Visma Spcs söker dig som brinner för att hjälpa kunden och är en utpräglad serviceperson. Effektivitet, hjälpsamhet och problemlösningsförmåga är egenskaper vi värdesätter.
Rollen kräver att du ha förmågan att snabbt anpassa dig till nya omständigheter i en miljö som präglas av högt tempo. Du är en person som får energi av att ställas inför kluriga uppgifter och motiveras av att hitta den bästa lösningen på ett effektivt sätt. När problem uppstår har du ett smidigt förhållningssätt och hittar alltid en innovativ lösning.
Vi värdesätter om du har ett par års erfarenhet av kundservice sedan tidigare eller har arbetat inom handel- och restaurangbranschen. Givetvis i kombination med att du är rätt person som har passion och vilja att utvecklas tillsammans med oss. Vi har ett fantastiskt upplägg med en onboarding som tar väl hand om dig och hjälper dig igång i ditt uppdrag genom coachning och utbildning.
Då våra program kommunicerar på svenska är det viktigt att du behärskar och förstår svenska på en god nivå.
VAD ERBJUDER VI?
Hos oss får du chansen att jobba med engagerade medarbetare i en av Nordens största tech-koncerner. Vår ambition är att skapa en arbetsplats i världsklass. När vi frågar våra medarbetare varför de trivs hos oss svarar de flesta att det beror på vår fantastiska sammanhållning i kombination med fina utvecklingsmöjligheter. Det är vi stolta över! För när du trivs, växer och vill göra skillnad, utvecklas vi som företag. Vi blir bättre tillsammans helt enkelt!
Detta är en rekrytering där du ansöker med ett bifogat CV och istället för personligt brev svarar du på ett antal urvalsfrågor. Sista ansökningsdag är 12 maj.
Startdatum för tjänsten är 27 augusti.
Har du några frågor om tjänsten kontakta Linn Sandström, linn.sandstrom@visma.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Jan Erensjö
+46 0470-706000, +46 0708-727237
Camilla Persson
0470-706000
Anna Twisk
0470-706000
Tommy Hilding
+46 0470-706000, +46 0708-286954
Maria Nickolausson
+46 0470-706000, +46 0703-777758
Anette Citron
0470-70 61 32
Anneli Olsson
+46 0470-706235
Jessica Svanberg
0470-706242
Lotta Käll Henningsson
+46 0470-706293
Peter Härder
+46 0470-706000