OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du också vara med på vårt nya spännande uppdrag för en av Sveriges största digital-TV-leverantörer?I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal där du ger service, utför försäljning, utför välkomstsamtal till kund, hanterar fakturafrågor med mera, det vill säga ger bästa möjliga service och löser kundens problem. Du kommer initialt att genomgå 2 veckors utbildning för att lära dig allt om uppdraget.Vi kommer att sitta i Teleperformance lokaler centralt i Stockholm.Vi söker dig som är mycket serviceminded, framåt och har rätt attityd.Du bör ha tidigare erfarenhet från kundservicearbete och/eller försäljning.Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift.Vi tror även att du har ett intresse för ny teknik, minst gymnasial utbildning samt har viss datorvana. Vi söker dig som: -är kommunikativ och lyhörd -är serviceminded och har god problemlösningsförmåga -som är målinriktad och har en stark vilja att utvecklas -har säljförmåga -kan utrycka dig väl i tal och skrift -är utåtriktad, resultatmedveten, initiativrik samt har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Arbetstider: rullande schema, öppettider 8-22 (kan bli 7-23).Heltid eller deltid efter dina önksemål.Skicka in din ansökan märkt med "digital-tv" omgående, rekrytering sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman