OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjÀnsten Vi pÄ Wrknest söker en driven och organiserad koordinator som trivs i en roll dÀr de fÄr planera, strukturera och effektivisera vÄra dagliga rutiner. I denna centrala roll kommer du att vara en ovÀrderlig resurs för vÄrt team genom att hantera kalendrar, e-post, möten och resor, samtidigt som du sÀkerstÀller att vÄrt kontor Àr en vÀlkomnande och trevlig plats för alla.
Dina framtida arbetsuppgifter Du kommer att spela en avgörande roll i att hÄlla vÄrt team organiserat och fokuserat pÄ vÄra mÄl. Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Hantera och underhÄlla kalendrar och e-post, optimera tid genom proaktiv planering.
Förbereda möten, dagordningar, hÄlla protokoll och följa upp ÄtgÀrdspunkter.
Organisera externa och interna möten samt evenemang.
Ăga och utveckla den Ă„rliga mötesstrukturen.
Boka affÀrsresearrangemang, inklusive flyg, transport och logi.
Stödja chefen med vissa personliga behov.
Vi söker dig som Àr en mÀstare pÄ att organisera och prioritera i en snabbförÀnderlig miljö. Du har tidigare erfarenhet av liknande administrativa roller och Àr van vid att hantera olika uppgifter samtidigt. Kunskaper inom ekonomi och erfarenhet av att hantera kommunikationskanaler Àr meriterande. Som person Àr du proaktiv, har ett öga för detaljer och Àr utmÀrkt pÄ att kommunicera med olika intressenter pÄ alla nivÄer. Att kunna anpassa sig snabbt och hantera förÀndringar med ett leende Àr egenskaper som vÀrderas högt.
Ăvrig information
Start: 2024-06-17
Plats: Stockholm, med möjlighet till flexibelt arbete.
Omfattning: Heltid. Uppdraget strÀcker sig frÄn 2024-06-17 till 2025-06-17.
Om kunden VÄr kund Àr ett framstÄende företag som stÀndigt strÀvar efter att förbÀttra och effektivisera sina interna processer. De vÀrdesÀtter samarbete och öppenhet och ser sina anstÀllda som sin största tillgÄng. I denna roll fÄr du möjlighet att arbeta nÀra ledningen och bidra till företagets framgÄng.
Om Wrknest PÄ Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror pÄ att hela tiden vÄga se nya möjligheter och tÀnka nytt. NÀr vi startade var det för att utmana gamla sÀtt att rekrytera pÄ. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. DÀrför gÀller det att kunna stÀlla om snabbt. Det hÀr gör att vi inte enbart tittar pÄ kandidatens CV vid en rekrytering. IstÀllet ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. PÄ sÄ vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. LÀs mer pÄ www.wrknest.se.