Bli expert på service med SJ och Webhelp!

Bli expert på service med SJ och Webhelp!

Arbetsbeskrivning

OM TJÄNSTEN SOM KUNDSERVICEMEDARBETARE:

Tempot kan tidvis vara högt i samband med trafikstörningar och vi strävar alltid efter att ge bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang.

Vi söker därför dig som har en positiv attityd, lätt att lära dig nya saker, är resultatorienterad och som inte har några problem för att anpassa dig till nya situationer. Det vore även fantastiskt om du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för resenärens behov. För vem uppskattar inte att få hjälp av någon som verkligen förstår och med glädje vill hjälpa till?

VI SÖKER DIG SOM...

.. Är en pålitlig medarbetare som älskar att ge service utöver det vanliga och som kommer till jobbet med ett leende på läpparna! Vi söker därför dig som har en positiv attityd, lätt att lära dig nya saker, är resultatorienterad och som inte har några problem för att anpassa dig till nya situationer.

Du måste ha slutfört gymnasiet med godkänt i svenska och engelska. Du måste även ha god datorvana då allt arbete sker i olika system på datorn.

Vidare är det meriterande om du har goda geografiska kunskaper om Sverige samt om du behärskar fler språk än svenska och engelska.

VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

Jo, här på Webhelp och SJ genomsyras kulturen av teamwork och gemensamma aktiviteter vilket bidrar till vårt positiva arbetsklimat. Hos oss kommer du snabbt bli en del av teamet och träffa många nya vänner.

För dig med rätt drivkraft finns det också goda chanser till utveckling och det finns mängder av karriärmöjligheter inom Webhelp. Flera av våra ledare och coacher har påbörjat sin karriär som just kundservicemedarbetare här, ta chansen du också!



START: 2020-06-15

PLACERINGSORT: Ånge

ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning

LÖN: Enligt kollektivavtal

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna 06:00-22:00 veckans alla dagar.

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-06-07

Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.

Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2020
  • Ansök senast: 12 juni 2020

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024