OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Webhelp söker nya medarbetare till Electrolux kundtjänst med start 16:e september - är du vår nya kollega?
OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE
Din roll på Webhelp kommer innebära att arbeta med kundservice för Electrolux, dina arbetsuppgifter är med fokus påatt, på bästa möjliga sätt, lösa de problem kunden har gällande sin produkt. Vi på Electrolux och Webhelp strävar alltid efter att ge den bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang.
Detta kan vara en utmanande roll samtidigt som det kommer att vara otroligt utvecklande och lärorikt på en arbetsplats med högt i tak och hjälpsamma medarbetare. För dig med rätt drivkraft finns det även stora möjligheter till utveckling och det finns mängder med karriärmöjligheter inom företaget.
Det som är så skönt är att du får ta eget ansvar men lämnas aldrig helt på egen hand, det kommer alltid finnas mentorer att rådfråga om stort och smått. Det är ett ständigt lärande vilket jag verkligen motiveras av.”- Johanna, AdvisorÄR DET DIG VI SÖKER?
I arbetet kommer du lära dig att hantera olika sorters kunder; glada som arga, nöjda som missnöjda och kunniga som helt ovetande. Detta gör att vi söker efter dig som har lätt för att anpassa dig efter kundens behov och som inte har några problem att anpassa dig till nya situationer.
Du kommer få möjlighet att utveckla din retorik, lära dig konflikthantering, blir mer pedagogisk men framförallt kommer du lära dig vikten av att kommunicera med människor. Vi har alla varit nybörjare och vi har fantastiska kollegor och coacher som hjälper dig att utvecklas inom uppdraget.
Vi ser att du är motiverad och har viljan att utvecklas och lära dig nya saker samt har ett genuint intresse av människor. Grundläggande datorvana krävs för att klara av jobbet.
VAD VI KAN ERBJUDA DIG?
Kulturen på Webhelp och Electrolux genomsyras av teamwork och gemensamma aktiviteter vilket bidrar till vårt positiva arbetsklimat. Hos Electrolux arbetar idag ett glatt gäng på cirka 70 personer, som alla hjälper och stöttar varandra i arbetet. Vi delar kontorsyta med många andra uppdrag så du kommer träffa många nya härliga människor och framtida vänner.
Då vi alla arbetar mot samma mål, att hjälpa kunderna, finns ingen individuell rivalitet utan det känns verkligen att vi är ett team.” - Simon, AdvisorDitt schema släpps en gång i månaden vilket gör att du kan planera din fritid samt att det även går att byta pass med kollegor.
START:2019-09-16
PLACERINGSORT:Solna
ANSTÄLLNINGSFORM:Heltid ellerdeltid med 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER:Varierande under öppettiderna. Mån-fre 07:30-18:00, helg 10:00-18:00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM:2019-09-12
Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.
Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is owned by its management and KKR, a leading global investment firm, as of March 2016. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780