Bli kundservicehandläggare på TUI hos Xzakt Gävle, start 8 augusti

Bli kundservicehandläggare på TUI hos Xzakt Gävle, start 8 augusti

Arbetsbeskrivning

Älskar du att resa utomlands, uppskattar bra service, är social och vill jobba med kundservice i centrala Gävle?

Då söker vi dig som vill bli en del av Xzakt Gävles kundservicegäng tillsammans med vår uppdragsgivare som är det klassiska resebolaget TUI som kundservicehandläggare!

Hur en vanlig dag på jobbet ser ut?

Du tar emot inkommande samtal från kunder som skall, har eller just nu nyttjar TUIs tjänster inom resor och upplevelser som behöver hjälp eller har frågor kring det.

Allt från avresa, regler, villkor, priser, ombokningar, avbokningar med mer. Verkligen allt möjligt som gäller TUIs resor, produkter och tjänster samt upplevelser.

Vi ser till att kund får all relevant information i sitt ärende med fantastisk service och att kund inte behöver återkomma i sitt ärende genom att lösa alla frågor och följdfrågor som kan tänkas finnas kopplat till kundens ärende tillsammans med ett härligt leende.

Team

Du ingår i ett härligt kundserviceteam med totalt ett 30-tal medarbetare med så väl svenska som norska medarbetare.

Placeringsort

Gävle

Anställningsgrad

Heltid (ca 40 timmar per vecka)

Lön

Timlön under 24 år 110,18 kr, Timlön över 24 år 127,66 kr. OB tillkommer och bonusmöjlighet finns.

Start

Måndag 8 augusti, 09:00.

Öppettider

Måndag - Fredag, 08:00 - 17:00, Lördag 10:00 - 15:00. Observera att uppdragets öppettider kan ändras.

Språk som krävs i tjänsten

Svenska samt engelska i tal och skrift.

Övriga krav Då hantering av telefonsamtal, e-mail och chatt sker via dator via flera stödsystem så är det ett grundkrav att du är trygg i att hantera datorer och kunna använda flera stödsystem och stödfunktioner samtidigt i den dagliga hanteringen medan du hjälper kunderna med deras ärende oavsett kanal. Likaså är språket i tal och skrift i så väl engelska som svenska väldigt viktigt.

Som kundservicemedarbetare på Xzakt arbetar du för att hjälpa kunder över telefon, Det innebär att du tar ägandeskap för kundernas ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete.

Våra kunder ska alltid få ett trevligt personligt bemötande. Att leverera Nordens bästa kundservice är ett tydligt mål för oss, vilket gjort oss ledande på marknaden!

För att trivas på Xzakt är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas.

Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang samt vill hjälpa våra kunder.

Xzakt Kundrelation är en ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig!

Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp. Du startar tjänsten med en introduktion inom Xzakt och därefter utbildning i uppdraget.

Vi har kollektivavtal. För oss är det också viktigt att goda insatser premieras och vi har därför utvecklat ett bonussystem där varje medarbetare enkelt kan följa samt påverka sin rörliga ersättning. Friskvårdsbidrag utgår vid fast anställning.

Vi ser fram emot din ansökan! Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Spassova
0736326289

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 augusti 2022
  • Ansök senast: 18 januari 2023

Besöksadress

Hälsingegatan 40, Stockholm
None

Postadress

Hälsingegatan 40
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024