OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det är ingen underdrift att många personligheter bidrar till en bra arbetsmiljö.
I våra lokaler i Örebro är det precis så. En mycket bra miljö där vi trivs med att arbeta. För vi bryr oss inte om du är introvert eller extrovert, om du tar ordet eller låter andra prata. Oavsett om du älskar att ringa högt på klockan när målet är uppnått, eller om du försiktigt klappar dig själv på axeln. Vi är måna om att alla bidrar på sitt sätt, att det inte finns några ramar man måste passa in i. Så länge du har en "det här fixar jag"-attityd, är glad och ambitiös är du den vi ser efter!
Med en bra och betald utbildning för alla nya kollegor, fantastiska karriärmöjligheter och en riktigt bra arbetsmiljö är vi också otroligt stolta över att ha blivit utsedda till Årets Karriärföretag 4 år i rad.
Några av uppgifterna:
I denna roll kommer du att prata med kunder som ringer Tele2s kundtjänst och behöver hjälp med sin telefon, faktura eller något tekniskt till exempel. Här kan vi lova dig att du kommer att prata med alla typer av människor med alla möjliga problem. Det gör att vardagen hos oss aldrig är sig lik. Det vi vill från dig är att du möter kunden med en positiv inställning och en engagerad framtoning. Kunden och de frågor de har står i fokus och ska lösas så att kunden lägger på luren med en känsla av att ha blivit väl mottagen. Det viktigaste är att du är konsekvent i det du gör. Uppgifterna sker muntligt och en del även i skrift.
Vi gör också goda behovsanalyser i alla våra samtal för att kunna erbjuda bästa möjliga lösningar och produkter. Att sälja är roligt och väldigt utvecklande. Det ger dig även goda möjligheter till bonusar och provisioner. Bara ett fåtal av oss blir fullärda. Därför har vi kontinuerligt olika utbildningar för att uppdatera och utöka ens kunskap.
Som kundtjänstmedarbetare vill vi att du kombinerar de två punkterna ovan. Välkomna kunden, svara på deras frågor och erbjuda de bästa produkterna och lösningarna som Tele2 erbjuder. Allt efter kundens behov.
För att vara en aktuell kandidat hos oss har vi 3 krav:
Du är flytande i svenska och engelska.
Du har en fullförd gymnasieutbildning.
Du har möjlighet att arbeta 100% innanför våra öppettider.
Låter det här spännande? Då vill vi att du läser vidare.
Så vad kan vi erbjuda dig:
Förutom ljusa lokaler och kontorsytor, härliga kollegor och engagerade chefer får du uppleva:
Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till försäljningsbonus.
Arbeta på en avÖrebros största arbetsplatser med ca 300 kollegor.
Karriärmöjligheter. Vi är måna om att du ska växa som person och ha samma möjligheter som alla andra.
Tävlingar, priser och olika happenings!
Grundlig och organiserad träning i klassrum.
Befattning: Kundtjänstmedarbetare med merfösäljning
Öppettider: Måndag-fredag 07:45-19:15 och lördagar 08:45-15:15
Sysselsättningsgrad: 100%
Anställningsform: Tillsvidareanställning, prövotid 6 månader.
Startdatum: 20 mars
Några av vad våra anställda säger om att arbeta här:
”På Transcom finns alltid utrymme till att växa bara man själv sätter gränser på hur långt man vill ta sig och det finns alltid någon som hjälper en på vägen"
"Det jag tycker om med Transcom är att de tar hand om sina anställda genom aktiviteter m.m"
"Transcom är som en stor familj. Man får vänner för livet."
“Det bästa med Transcom, är kollegorna - att man känner sig välkommen & accepterad för den man är.”
Rekryteringsprocessen
Efter att du har slutfört din ansökan via vår hemsida får du ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända prov är nästa steg en eventuell telefonintervju.
Där! Om du gillar vårt intryck återstår bara att trycka på "Sök här" uppe till höger, så hörs vi snart.
Tveka förresten inte att kontakta vår rekryteringsansvariga Nathalie Wiberg om det är något mer du undrar kring tjänsten.