OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du felsökning? Är noggrann och har stort kundfokus? Då kanske du är vår nästa stjärna. Vi söker dig som vill arbeta med teknisk support och reservdelsförsäljning till våra slutkunder och återförsäljare. Kellfri befinner sig i en spännande tillväxtresa och har sålt lantbruksprodukter till Nordens alla gårdar i över 70 år. Just nu söker vi ytterligare en medarbetare till vår tekniska support och eftermarknad.
Företagsinformation
Kellfri är en helhetsleverantör av prisvärda produkter med svensk konstruktion, för alla typer av lantbruk. Med kontroll på hela kedjan, från idé till färdig produkt erbjuder vi möjligheten för fler att driva verksamhet på landet. Verksamheten startades år 1952, omsätter ca 270 miljoner kronor och har idag ett 60-tal engagerade medarbetare. Huvudkontor ligger i Skara, Sverige. Kellfri AB är en del av Salix Group, en handelskoncern och affärsområde inom Volati. Volati är noterade på Nasdaq Stockholm.
Vad erbjuder vi dig?
Du får förmånen att vara en aktiv nyckelspelare i vår eftermarknadsgrupp. Företaget värdesätter gemenskap och engagemang högt och du kommer bli en del i ett team med drivna kollegor. Kellfri är ett spännande företag som är inne i en förändringsresa med en stark ägare och väletablerat varumärke. Vi driver en hög utvecklingstakt där vi själva utvecklar, marknadsför och säljer våra produkter. Kellfri är ett flexibelt och lösningsorienterat företag med korta beslutsvägar från idé till handling och det finns goda möjligheter att vidareutvecklas inom företaget. Under våren flyttar vi in i helt nya och fräscha lokaler utmed E20 i Skara. Här får vi plats att växa ännu mer.
Tjänstebeskrivning
Tjänsten innebär att du kommer att ta emot inkommande samtal från kunder och återförsäljare gällande teknikrelaterade frågor såsom felsökning, tekniska problem samt hantera returer och reklamationer. För att trivas i rollen gillar du att arbeta med problemlösning och drivs av att arbeta med kundservice. Vidare har du en vana av att arbeta med reklamationssystem, bemöta kunder samt trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du bör vara lyhörd för kundens behov och arbeta aktivt med merförsäljning som är en del i ditt kundbemötande. Du bidrar med driv och struktur till teamet som idag består av tre personer.
Kvalifikationer
Vi söker dig som:
· Har ett brinnande intresse för mekanik/hydraulik och motorer.
· Är en ansvarstagande och servicemedveten lagspelare.
· Är initiativtagande och lösningsfokuserad.
· Talar och skriver engelska.
· Van att arbeta i PC-miljö och Officepaketet.
Meriterande:
· Tyska.
· Maskin och/eller lantbrukserfarenhet.
· Fordonsteknisk utbildning eller liknande.
· Erfarenhet inom eftermarknad/kundsupport.
Välkommen med din ansökan!
Placeringsort: Skara
Typ av tjänst: Heltid. Tillsvidare
Sista ansökningsdag 2023-02-28
Din ansökan skickar du till lars.persson@kellfri.se senast 28/2. Skriv Teknisk support i ämnesraden. Urval och intervjuer sker löpande så vi ber dig skicka din ansökan så snart som möjligt.
För ytterligare information:
Lars Persson, Country Manager Sweden & Norway
Tel. 0511-24260
lars.persson@kellfri.se