Bli vår nya Support och IT-tekniker med fokus på drift och utveckling!

Bli vår nya Support och IT-tekniker med fokus på drift och utveckling!

Arbetsbeskrivning

First Camp erbjuder en arbetsplats med stark tillväxt och snabb utvecklingstakt. Här är gästens upplevelse alltid i fokus. Våra supportkontor är centralt belägna i Stockholm respektive Göteborg och här finns VD, ekonomi, marknad, försäljning, contact center, fastighet och HR samlade.



Bli vår nya Support och IT-tekniker med fokus på drift och utveckling!

Är du en lösningsorienterad tekniker med ett öga för detaljer och en passion för att stötta användare? Vi söker nu en driven och analytisk Support- och IT-tekniker som vill vara med och utveckla IT-miljön på First Camp!

Om rollen:

Som Support- och IT-tekniker hos oss kommer du att ha en nyckelroll i att underhålla och utveckla vår IT-miljö.

Du stöttar med teknisk support till våra destinationer och vårt supportkontor och bidrar även till utvecklingen av våra system och IT-rutiner. Rollen innebär en hybrid arbetsplats med en bas på vårt kontor i Göteborg eller Stockholm och inkluderar regelbundna besök på våra destinationer.

Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

- Teknisk support, felsökning och problemlösning för användare samt vägledning i våra IT-system och tjänster.
- Installation, konfiguration och underhåll av våra IT-system och teknisk infrastruktur.
- Bidra i projekt och IT-relaterade uppdrag för att säkerställa effektiva lösningar stabil drift.
- Skapa och upprätthålla dokumentation samt publicera instruktioner för våra medarbetare.

Vi söker dig som har:

- Erfarenhet av teknisk support, IT-drift och nätverk.
- God kunskap inom installation och konfiguration och IT-applikationer och IT-utrustning.
- Erfarenhet av att delta i IT-projekt och tätt samarbete med leverantörer.
- Teknisk kunskap och erfarenhet av Active Directory, Microsoft 365 och Intune.
- Förmåga att arbeta självständigt och analytiskt med fokus på problemlösning.
- B-körkort

För att trivas i rollen bör du vara noggrann, analytisk och ha en stark förmåga att arbeta metodiskt. Du är lösningsorienterad och kommunicerar tekniska frågor både till användare och inom teamet på ett tydligt sätt. Du trivs med att samarbeta och är flexibel i att hantera nya tekniska utmaningar. Du pratar svenska, norska eller danska och behärskar engelska i tal och skrift.

Varför First Camp?

Hos oss får du möjlighet att utvecklas i en dynamisk miljö där ditt tekniska kunnande och din förmåga att lösa problem verkligen gör skillnad. Vi erbjuder en stimulerande arbetsplats där du kan vara med och förbättra IT-upplevelsen för våra medarbetare och bidra till vår fortsatta framgång.

Ansökan:

Är du redo för nästa steg i din IT-karriär? Skicka in din ansökan och bli en del av vårt team! Vi ser fram emot att höra från dig.





First Camp är Skandinaviens ledande campingkoncern med över 70 destinationer i Sverige, Danmark och Norge. Vi är inne i en spännande tillväxtfas och har genom organisk tillväxt och ett stort antal förvärv gått från drygt 100 MSEK i omsättning 2016 till nu över 1 000 MSEK ett normalår. Vi är ett stort team med över 1500 medarbetare som brinner för våra gästers upplevelser och som strävar mot att bygga världens ledande campingkedja.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: IT & System - Supportkontor
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 november 2024
  • Ansök senast: 8 december 2024

Liknande jobb


19 november 2024

19 november 2024

19 november 2024