OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till en unik möjlighet att bli en nyckelspelare i att säkerställa effektiv och säker trafikhantering på byggarbetsplatser. Som trafikvakt hos vår kund har du en central roll i att skapa en smidig arbetsmiljö och välkomna chaufförer med ett leende. Om du är kommunikativ, nyfiken och trivs med att arbeta i en social miljö, kan detta vara din nästa spännande utmaning. Gör skillnad och anslut dig till oss idag!
ARBETSUPPGIFTER
Som trafikvakt hos Logeco är ditt huvudansvar att säkerställa en effektiv och säker trafikhantering på byggarbetsplatsen. Detta inkluderar att välkomna och informera chaufförer om projektets rutiner vid Check Point, kontrollera att nödvändig utrustning finns i fordonen och rikta leveranser till rätt platser vid rätt tid. Du ansvarar också för att hantera eventuella förseningar eller omplaneringar av leveranser och fungerar som en viktig kommunikationslänk mellan terminalen och byggarbetsplatsen.
Genom att öppna grindar och vägleda trafik inom ett avgränsat område bidrar du som trafikvakt till en smidig och säker logistik på arbetsplatsen. Dessutom deltar du i interna möten som kallas av arbetsledaren för att hålla dig informerad om projektets framsteg och eventuella förändringar i arbetsrutiner.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
För att lyckas i rollen som trafikvakt är det viktigt att vara kommunikativ och öppen, välkomna alla med ett leende och skapa en positiv arbetsmiljö. Vidare bör man vara nyfiken och lösningsorienterad, alltid redo att lära sig mer och ta på sig olika uppgifter för personlig utveckling. Vi ser även att du har förmågan att självständigt hantera arbetsuppgifter och vara proaktiv när det uppstår oklarheter. För den som trivs med ett socialt arbetsklimat kan rollen som trafikvakt vara mycket givande.
KRAV:
-Flytande svenska i tal och skrift
-God engelska i tal
-Bosatt i Norrköping eller närområde
MERITERANDE:
-Utbildning inom bygg
-Arbetat inom logistik
-Flerspråkig
-Körkort B
OM LOGECO AB
Med huvudkontor i Stockholm och Uppsala strävar Logeco efter att omforma bygglogistiken för att göra den mer hållbar och säker. Företaget specialiserar sig på logistikplanering, samordning och projektledning för komplexa byggprojekt.
Grundat på värden som samverkan, innovation och pålitlighet, skapar Logeco effektiva och hållbara byggprojekt som överträffar förväntningarna. Företaget fokuserar på att erbjuda långsiktiga lösningar och mervärde för sina kunder genom strategiskt tänkande.
Logeco strävar efter att använda datadriven metodik och digitala verktyg för att förbättra kundnöjdheten och leverera högkvalitativa resultat. Målet är att skapa en mer hållbar och säker arbetsmiljö på byggarbetsplatserna och att möta framtida utmaningar och behov.
OM FRAMTIDEN AB
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd genom oss på Framtiden.
REKRYTERINGSPROCESS
I denna process sker urval löpande enligt följande:
-CV-urval enligt ovan krav
-Intervju (Framtiden)
-Intervju hos Logeco
VILLKOR FÖR TJÄNSTEN:
Startdatum: Omgående
Placeringsort: Norrköping
Omfattning: Heltid, 100%
Arbetstider: 06:30 – 15:30
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996