OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Blique by Nobis är ett modernt hotellkoncept där arkitektur och design går sida vid sida med olika former av estetiska uttryck. På generösa sociala ytor har vi skapat ett levande community med hotell, två restauranger, stora och flexibla mötes- och eventlokaler samt en takterrass med fantastisk utsikt över Stockholms takåsar. Med ena foten i artistiska Vasastan och den andra i växande Hagastaden har vi ett oslagbart läge i en ny och spännande del av Stockholm. Här skapar vi en levande och social mötesplats med starka inslag av arkitektur, design och andra former av kreativa uttryck. Blique by Nobis har totalt 249 rum varav 50 av dessa är Studios, där gästen bor i en välplanerad, unik lägenhet med fullt utrustat pentry, inkluderat köksutrustning.
Vi söker en riktig servicestjärna som är passionerad för hotellindustrin och brinner för att ge våra gäster den bästa upplevelsen i Stockholm. Det gör du genom att inspirera, motivera, och leda ditt team. Glädje, vänlighet, kunskap, värme, närvaro, intuition och personlighet – dessa är några av de grundvärden i den service vi möter våra gäster på, på Blique by Nobis.
Om tjänsten:
Tjänsten är servicefokuserad där du ansvarar för all personal i receptionen, hjärtat av verksamheten. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat rekrytering, upplärning, ledning och coaching av ditt team, dagligt schemaansvar, bemanning och personalansvar. Du koordinerar med de andra avdelningarna i hotellet med målet att alla våra gäster får den bästa upplevelsen under dess vistelse. Du arbetar aktivt i driften, inspirerar ditt team och hittar nya sätt för att utöka merförsäljning. Du har ansvar för att nå budget och mål som du sätter tillsammans med hotellchefen.
Vem är du?
Du har goda ledaregenskaper och gillar att utveckla andra
Du är driven, passionerad, självständig, och lösningsorienterad
Du är ansvarsfullt och ställer upp där det behövs
Du älskar service och strävar efter 100% gästnöjdhet
Du är bra på klagomålshantering och kan vända svåra situationer till ett positivt slut
Du gillar att ha roligt på jobbet och tycker det är viktigt att sprida en positiv atmosfär
Du har ett öga för detaljer
Du är flytande i både tal och skrift i svenska och engelska
Det är meriterande om du redan har kunskap av Opera eller Opera Cloud
Närvaro är A och O för att skapa trygghet och bibehålla en hög nivå av kunskap. I samråd med hotellchefen kommer ni överens om planeringen så att en ansvarig är på plats när det behövs. Arbetstiden är dynamisk och varierar mellan kvällar, helger och dagtid.
Vad erbjuder vi?
En spännande arbetsplats där varje dag är unik. Blique by Nobis är inte bara ett hotell, utan också ett community, där många events och aktiviteter tar plats, vilket bidrar till inspirerande dagar. Omringad av fantastiska kollegor bidrar du med din energi till en arbetsplats där alla får chansen att lära och utveckla sig. Inom Nobisgruppen finns en hög fokus på personalutvecklingen och chansen för utveckling och nya utmaningar inom bolaget är stor.
Du ingår i hotellets ledningsgrupp och rapporterar till hotellchefen. Tjänsten är på 100% med en provanställning om 6 månader.
Lön enl. ök.
Intervjuer & urval kommer ske löpande varför vi ber dig söka så snart som möjligt. Tillträde så fort vi hittat den rätta!
Vi kommer endast svara ansökningar som möter vår kravprofil.
Vi ser fram emot din ansökan!
Ansökan skickas till simone.kruithof@bliquebynobis.se
Nobis Hospitality Group är en av Nordens ledande koncerner inom hotell-, mötes- och restaurangnäringen och innefattar de högklassiga designhotellen Nobis Hotel Stockholm, Nobis Hotel Copenhagen, Concepcio by Nobis, Hotel Skeppsholmen, Miss Clara by Nobis, Blique by Nobis, Hotel J och historiska Stallmästaregården. Företaget driver även andra kända varumärken som Operakällaren och Café Opera.