OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Xzakt Kundrelation i Gävle söker nu nya stjärnor att ta sig an rollen som mästare i fantastisk kundservice tillsammans med HelloFresh! Är du den vi söker?
HelloFresh har sedan starten i Berlin år 2011 vuxit till en global aktör inom mat och matlagning där man erbjuder färdiga indegrienser och recept levererat hem direkt till dörren till människor över hela världen.
I rollen kommer du hantera och hjälpa HelloFreshs kunder i Sverige primärt via telefon, men även via mail och chatt kring deras frågor om HelloFreshs tjänster och produkter.
För att lyckas i denna roll behöver du,
- Vara väldigt trygg i det svenska språket i både tal och skrift, dvs även god skriftlig kommunikation
- Vara stresstålig. Ibland händer det mycket och många kunder behöver vår hjälp samtidigt.
- Lösningsorienterad och flexibel. Nya utmaningar uppstår alltid och ingen dag är den andra lik och våra kunders förväntan och upplevelser ställer alltid nya och svåra krav som vi måste lösa.
Arbetstider är förlagda:
Måndag - Söndag, 0800-2200
Startdatum för tjänsten är 4 maj.
Kontaktpersoner på detta företaget
Karin Spassova
0736326289