OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arena Personal grundades 1994 och finns idag i Stockholm, Södertälje, Malmö, Göteborg, Eskilstuna och Örebro. Vi är ett av Sveriges snabbast växande bemanningsföretag och arbetar inom fordon, teknik& logistik, bygg & fastighet, ekonomi och administration. För kunds räkning söker vi en person som kan ta emot odrar från kunder via mail, telefon, fax samt från besök direkt i butiken. Därefter ska ordern sättas samman genom att plocka i lagret. Arbetets fördelning är 50% i lager, 50% ordermottagning. Du kommer att ansvara för ca 70 kunder genom att hålla kontakten med dessa, såväl genom uppsökande kontakt som i butik. Du ingår i ett team men arbetar ändå självständigt. Arbetstider: 08-17 mån-fre, jobbar var tredje lördag, ledig var tredje fredag, jobbar endast till lunch på fredagar. Övertid förekommer, Du måste ha kunskap om- och ha arbetat med blommor & växter. Du måste dessutom ha erfarenhet av ordermottagning, innesäljning och/eller liknande administrativt arbete. Floristutbildning meriterande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Emelie Eriksson
Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00