OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du teknikintresserad, nyfiken på att utöka dina IT-kunskaper och tycker om att hjälpa människor? Då kan du vara den vi söker till vår IT-support! Om du dessutom är ansvarstagande, social och har lättare att se lösningar än problem – ja då tror vi att du kan vara helt rätt för den här rollen!
Arbetsuppgifter: Hjälpa Bluescreens kunder över telefon eller via ärendehanteringssystem med problemlösning och felsökning gällande teknik och IT.
Din profil: Vi tror att du är den som släkt och vänner vänder sig till för hjälp med datorer, mobilen och kanske t o m av bl a nätverk och Office 365. Du kan hantera grundläggande felsökning (du kommer även att lära dig av kunniga kollegor) och du kan förklara teknik på ett sätt så att alla förstår. Du är en positiv person som gillar att ingå i ett team och att ha kundkontakt.
Vilka är vi? Bluescreen är ett snabbt växande IT-företag och Systemleverantör som arbetar långsiktigt med nära kundrelationer. Nu söker vi bl a en medarbetare till vår IT-support. Tjänsten är på heltid i Västerås.
Tjänsten är på heltid i Västerås.
Vi är inte intresserade av att anlita något rekryteringsföretag till denna rekrytering.
För frågor angående tjänsten kontakta:
Hotan Haghighatgoo, 0704- 401969
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.