OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du teknikintresserad, nyfiken på att utöka dina IT-kunskaper och tycker om att hjälpa människor? Då kan du vara den vi söker till vår IT-support! Om du dessutom är ansvarstagande, social och har lättare att se lösningar än problem – ja då tror vi att du kan vara helt rätt för den här rollen!
Arbetsuppgifter: Hjälpa Bluescreens kunder över telefon eller via ärendehanteringssystem med problemlösning och felsökning gällande teknik och IT.
Din profil: Vi tror att du har några års erfarenhet av IT support och älskar att sitta med problemlösning. Du har tidigare jobbat eller har goda erfarenheter med drift av server i Linux miljö. Du är en positiv person som gillar att ingå i ett team och att ha kundkontakt.
Vilka är vi? Bluescreen är ett snabbt växande IT-företag och Systemleverantör som arbetar långsiktigt med nära kundrelationer. Nu söker vi bl a en medarbetare till vår IT-support. Tjänsten är på heltid i Västerås.
Tjänsten är på heltid i Västerås.
Vi är inte intresserade av att anlita något rekryteringsföretag till denna rekrytering.
Tjänsten tillsätts så fort vi känner att vi har hittat rätt kandidat.
För frågor angående tjänsten kontakta:
Hotan Haghighatgoo, 0704- 401969
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.