BNP Paribas Cardif söker en koordinator

BNP Paribas Cardif söker en koordinator

Arbetsbeskrivning

Är du en duktig koordinator och en person som brinner för att stötta andra? Vill du vara en del av ett härligt team och är redo för nya utmaningar?
Då skall du söka denna tjänst! Vi söker nu efter en driven och engagerad koordinator hos oss på BNP Paribas Cardif.
BNP Paribas Cardif erbjuder skräddarsydda riskförsäkringar via partners såsom banker, finans- och försäkringsbolag men även andra aktörer på marknaden. Vi strävar efter att alltid ha våra partners och gemensamma kunder i fokus och ge dem bästa möjliga erbjudande och service.
I tjänsten kommer du att tillhöra Partner Experience-teamet som består av totalt 16 energifyllda och engagera medarbetare fördelat i Sverige, Danmark & Norge. Rollen är väldigt ”hands on” med stort fokus på att snabbt lösa såväl stora som små uppgifter, möjligheterna att utveckla rollen är stora för dig som är kreativ och har rätt inställning.
I tjänsten kommer du skapa och upprätthålla avdelningens processer, förbereda och utforma offerter, PowerPoint-presentationer och stötta med annan typ av administration efter behov. Ytterligare ansvarsområden inkluderar att arbeta aktivt med vårt erbjudande till partners och prospekts, samt att ibland delta i tvärfunktionella projekt.
Arbetsuppgifter
Som Koordinator kommer dina arbetsuppgifter att variera och ingen dag är den andra lik. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat:
Bistå med underlag och support vid framtagande av offerter
Delta i tvärfunktionella projekt
Förbereda och ta fram olika typer av material, framför allt PowerPoints
Ansvara för Partner Survey/NPS
Upprätthålla register över vår service/verktyg för de nordiska länderna
Ansvara för det kommersiella teamets processer
Övriga administrativa uppgifter och support till funktionen
Bokning och koordinering av vissa möten, både interna och externa
Viss bokning och koordinering av resor och extern representation



Om dig
Vi söker dig med minst 3 års erfarenhet inom liknande roller, med koppling till administration och service. Vi tror att du har en positiv “can-do” -attityd och att du är en kreativ och prestigelös problemlösare!
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper då vi ser att de är mycket viktiga i rollen. Du är en engagerad person som dessutom är noggrann, strukturerad och metodisk i ditt sätt att arbeta. Du ska trivas med att arbeta i en föränderlig miljö, kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt och har förmågan att ta egna initiativ.
Du kommunicerar både på engelska och svenska utan svårighet och är van vid att använda båda språk i affärsrelaterade sammanhang.
Din bakgrund
Minst 3 års erfarenhet från liknande administrativ roll
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Mycket goda kunskaper i MS Office, framför allt PowerPoint, Word och Excel
Erfarenhet från försäkringsbranschen är meriterande



Vi erbjuder dig
Att få arbeta och utvecklas i ett globalt och expansivt företag med Norden som ditt dagliga arbetsområde. Du kommer få arbeta med både våra fantastiska samarbetspartners och kompetenta, ambitiösa och engagerade kollegor. Utöver det ingår i våra förmåner bl. a. en förmånlig pensionsplan, Benify, friskvårdsbidrag, kompetensutveckling och möjligheter till att jobba hemifrån några dagar i veckan.
Mer om tjänsten
Tjänsten är på heltid med placering på det nordiska huvudkontoret i Göteborg. Tillträde sker enligt överenskommelse. Om du har frågor om tjänsten går det bra att kontakta:
Linda Agneman, Head of Partner Factory, linda.agneman@bnpparibascardif.com eller Ninni Andersson, HR Business Partner, ninni.andersson@bnpparibascardif.com
Du är välkommen med din ansökan via vår jobbportal. Sista ansökningsdag är den 22 november 2021. Tveka inte att skicka din ansökan redan idag, då urvalsprocess och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Sökord: försäljning, koordinator, administratör, marknadsföring, service, administration, processer, sälj, kundrelationer
Mer om BNP Cardif Nordic AB
BNP Paribas Cardif utgör försäkringsverksamheten inom den franska bankkoncernen BNP Paribas, en av Europas ledande aktörer inom bank- och finanstjänster. BNP Paribas Cardif bedriver idag verksamhet i 35 länder och har ca 100 miljoner försäkringstagare.
BNP Paribas Cardif erbjuder skräddarsydda riskförsäkringar via partners såsom banker, finans- och försäkringsbolag men även andra aktörer på marknaden. Vi strävar efter att alltid ha våra partners och gemensamma kunder i fokus och ge dem bästa möjliga erbjudande och service. Det innebär att vi bidrar till att stärka kundrelationerna och öka lönsamheten för våra samarbetspartners samtidigt som vi skapar ekonomisk trygghet och mervärde för våra gemensamma kunder.
BNP Paribas Cardif Nordic AB har idag ca 120 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark och växer kontinuerligt för att kunna tillgodose våra samarbetspartners behov.
För mer information se www.bnpparibascardif.se och www.bnpparibascardif.com.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bnp Paribas Cardif Nordic AB GÖTEBORG
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 november 2021
  • Ansök senast: 22 november 2021

Postadress

MÖLNDALSVÄGEN 91
GÖTEBORG, 40022

Liknande jobb


31 oktober 2024

Sales System Administrator

Sales System Administrator

23 oktober 2024

22 oktober 2024

22 oktober 2024