OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Omsorgsförvaltningen svarar för vård och omsorg i ordinärt och särskilt boende till företrädesvis äldre. Förvaltningen har drygt 500 anställda. Ledstjärnan i arbetet är ett hälsofrämjande förhållningssätt, där vi värderar teamarbetet högt.
ARBETSUPPGIFTER
Vi söker nu dig som vill jobba som bokare i rekryterings- och bemanningsenheten inom äldreomsorgen. I rollen som bokare kommer du att ha en central roll i den dagliga driften. Du arbetar på uppdrag av enhetschef och de huvudsakliga arbetsuppgifterna är planering och bokning av bemanning för kort- och långtidsbehov inom hemtjänsten och särskilt boende.
KVALIFIKATIONER
Van datoranvändare.
Kunskap och färdighet i schemaläggning är ett krav.
Erfarenhet av systemen Intraphone och Besched är ett krav.
Erfarenhet av praktiskt omsorgsarbete som arbetsgivaren bedömer tillräckligt.
Organisationskännedom och erfarenhet från äldreomsorg i Nybro kommun är meriterande.
I rollen som bokare kan arbetssituation och direktiv snabbt förändras, vi söker därför dig som är flexibel i ditt förhållningssätt. Du har ett utvecklat ekonomiskt tänk, kundfokus och en förmåga att se helheten.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Körkort behörighet B krävs.
ÖVRIGT
Vi ber dig söka tjänsten genom länken i denna annons för att underlätta vår hantering av inkomna ansökningar. Det är av största vikt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande. Efter att du sökt första gången kan du logga in till ditt CV och uppdatera dina uppgifter samt ändra i det personliga brevet. Därmed kan du söka andra tjänster inom Nybro kommun eller andra organisationer anslutna till Offentliga jobb. Alla skickade ansökningar sparas under din inloggning.
Vi vill inte bli kontaktade av rekryterings-/bemanningsföretag. Vi undanber oss också samtal från annonssäljare.