OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hotel Rusthållargården är en hotell- och konferensanläggning, belägen i Arild på natursköna Kullaberg med verksamhet året om.
Anläggningen har 60 hotellrum, 6 konferenslokaler och restaurangkapacitet för ca 200 gäster samt spa.
Vill du jobba i fantastiska omgivningar, i en familjeägd organisation där våra värdeord är omtanke, personligt, äkta och kvalitet?
Vi söker dig som är en fantastisk säljare - positiv och engagerad men även en noggrann och strukturerad person som trivs med att arbeta administrativt. Du är en problemlösare som är van att arbeta självständigt.
Tidigare erfarenhet från liknande arbete inom bokning/reception på hotellanläggning är ett krav.
Arbetsuppgifterna innebär att ta emot alla inkommande förfrågningar för konferenser samt privata bokningar via mail och telefon. Du skickar offerter bokar in i vårt system, bekräftar samt säljer in rätt produkt till rätt kund. Du ansvarar även för avstämning och internplanering av våra konferensarrangemang.
Arbetstiderna är i huvudsak mån-fre 08.00-16.30 med viss justering i tid beroende på säsong.
Du arbetar på vår bokning och i nära samarbete med både utesäljare samt receptionspersonal. Närmsta chef är platschef.
Ansökningarna behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Vi önskar att du kan tillträda tjänsten i mars.