Bokningsassistent med inriktning sälj och marknadsföring

Bokningsassistent med inriktning sälj och marknadsföring

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi efter en bokningsassistent till vårt spännande projekt Waterfront Cabins i centrala Göteborg. Har du erfarenhet av att jobba med administration och har ett intresse för sälj och marknadsföring? Varmt välkommen med din ansökan!
Om tjänsten
Som bokningsassistent hos oss är du ansiktet utåt mot företagskunder och privatpersoner. Du hanterar bokningsförfrågningar för samtliga destinationer och projekt via mejl och telefon och sköter hela processen tills dess att en bokning är lagd. En del av tjänsten är även att sälja in konceptet till nya kunder och att sköta marknadsföring via sociala medier.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta i bokningssystem, gärna inom liknande verksamhet såsom hotell. Vi ser att du har en passion för service och är positiv och tillmötesgående. Vi ser även att du är nyfiken och utvecklingsintresserad.
Det är en stor merit om du arbetat med sälj och marknadsföring.
Kunna hantera svenska och engelska i skrift och tal är ett krav.
Om anställningen
Tjänsten är en deltidsanställning/timanställning på 75% med placering i Göteborg.
Tillträde sker enligt överenskommelse.
I denna rekrytering tillämpar vi individuell lönesättning.
Vad vi kan erbjuda
Vi erbjuder dig en attraktiv arbetsplats med stort engagemang och teamkänsla . Vi tror på våra medarbetare och kan erbjuda dig en arbetsplats att växa och utvecklas på.
Om oss
Waterfront cabins en en del utav koncernen av Svenska hem i Bromma. Precis intill kanalen i centrala Göteborg finner du Waterfront Cabins. Här kan du boka moderna studios i smart compact-living format. Våra studios erbjuder "all inclusive"- de är fullt inredda och utrustade med allt man behöver för en trevlig vistelse. Inom koncernen arbetar vi med fastighetsutveckling, produktutveckling och produktion av bostadsprojekt vi fokuserar på helheten, vi arbetar värdeskapande och kvalitetssäkrar och vill gärna ha en nära kontakt med våra kunder. Vi är måna om att vara med skapa pusselbitarna som bidrar till levande stadsdelar.
Ansökan innehållandes personligt brev och CV skickas till jobb@svh.se med rubrik "Bokningsassistent"
Varmt välkommen med din ansökan!
För frågor om tjänsten hänvisas till mathilda@svh.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hamnpiren Fastighetsutveckling AB GÖTEBORG
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 april 2023
  • Ansök senast: 24 maj 2023

Postadress

Kvillepiren 12
GÖTEBORG, 41779

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024