OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du i en roll där du dagligen bemöter och kommunicerar med kunder? Får du energi av att hjälpa andra människor i deras vardag samt är problemlösande, stresstålig och effektiv? Då är du den vi söker!
Vi söker dig som är van att arbeta med bokningssystem och besitter förmågan att vara säljande i din framtoning samt administrativt lagd då andra kringliggande uppgifter förekommer. Att du är älskar service och är flexibel är något vi förutsätter och att du lätt skapar goda relationer med såväl medarbetare som gäster. Du kan med lätthet kommunicera både muntligt och skriftligt på svenska och engelska.
I den dagliga driften hanterar du bokningar som kommer in till hotellet via olika bokningskanaler, daglig kontakt med bokare, hantering och detaljplanering av konferenser och grupper.
I nära kontakt med övriga avdelningar säkrar du att bokade arrangemang blir professionellt genomförda enligt kundens önskemål. Givetvis tar du emot våra gäster, såsom konferenser och grupper när den lotten faller på ditt bord. Likaså daglig service till våra gäster när behovet uppstår.
Vad kan vi erbjuda dig?
Du kommer få chansen att arbeta med kollegor från världens all hörn
Du får möjlighet att jobba i ett företag som ligger i framkant vad gäller mångfaldsfrågor och hållbarhet
Vi är anslutna till Visita och har kollektivavtal vilket innebär att du alltid ska känna dig trygg i din anställning
Som fast anställd får du personalrabatt på hotellrum och på mat i våra restauranger.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Kvällar och helger förekommer
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.