Bokningsspecialist- Leverans och Support

Bokningsspecialist- Leverans och Support

Arbetsbeskrivning

Om Caspeco

Dagens Caspeco uppstod år 2006 - i mötet mellan en legendarisk krögare och en smart Uppsala-student. Per Söderqvist hade drivit ett antal populära krogar, men med blandad ekonomisk framgång. När han drev krog i Uppsala tog han in en sommarpraktikant för att hjälpa honom att få koll på utgifter, inkomster, marginaler och bemanning. Med hjälp av ett egenutvecklat excel-ark kunde Per Söderqvist över en natt få en helt ny överblick - och lönsamheten steg.

Idag erbjuder Caspeco fyra kompletta system för krogar- och upplevelseindustrin. Vi kallar dem Bokning, Kassa, Personal och Analys. Bolaget består idag av cirka 100 medarbetare, 2500 kunder i en organisation där beslutsvägarna är korta, varje medarbetare gör skillnad, och nya idéer och initiativ premieras. Nu söker vi efter en bokningsspecialist till leverans och support i vår fortsatta tillväxtresa!



Din roll som Bokningsspecialist

I rollen arbetar du som specialist inom området Bokning. Du arbetar nära kunder och partners och med olika team internt på företaget. Produktområdet Bokning består av flera delar såsom bords- aktivitetsbokning, konferensbokning samt fakturerings/betalnings- och take away-lösningar. Det är ett omväxlande och kreativt arbete och du får arbeta med en produkt med många funktioner som ständigt utvecklas med branschen, t.ex. appar och webbfunktioner. Du bygger bordskartor utifrån kundernas önskemål och sätter upp eventbokningssystem. Arbetsuppgifterna består i huvudsak av:

- 2nd-line support där du arbetar med support mot våra kunder. Du bevakar ärendekön som specialist på frågor, felsökningar och utredningar samt är eskaleringspunkt till 3rd-line support.

Du arbetar i ett team med 3-4 personer där alla har lite olika ansvar men där man hjälps åt med de dagliga uppgifter.


Dina kvalifikationer

- Vi söker dig som arbetat med bokningssystem tidigare, kanske som kollega på företag specialiserat på bokningsverktyg eller kanske hos en kund i branschen
- Du har mycket god datorvana och erfarenhet av att arbeta i olika system och plattformar, du behöver även en god teknisk förståelse och kompetens då en del av arbetet kräver djupare felsökning mellan support och utveckling
- Du är en utåtriktad person som bl.a. drivs av att ta egna initiativ till att förbättra
- Talar och skriver flytande svenska samt goda kunskaper i engelska språket då vi har internationella kunder
- Har personliga egenskaper såsom strukturerad, samarbetsvillig, lättlärd, noggrann, pedagogisk, prestigelös och utåtriktad


Låter rollen intressant? Urvalet sker löpande tveka därför inte att ansöka redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi på Caspeco ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Caspeco
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 augusti 2022
  • Ansök senast: 11 februari 2023

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024

1 line support

1 line support

20 december 2024