OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu rekryterar vi en bolagsadministratör till Brunswick Real Estate. Vill du arbeta hos en ledande nordisk investerare på fastighetsmarknaden missa inte denna chans. Hos Brunswick erbjuds du en bred roll med många kontaktytor både internt och externt som en del av ekonomiteamet med ett nära samarbete med ansvarig för legal.
Om rollen
Som bolagsadministratör får du en central och viktig roll i hanteringen av både ekonomisk och juridisk avtalshantering och ansvarar för att bygga tydliga rutiner och processer för dess hantering. Du har kontaktytor i hela bolaget utöver externa samarbetspartners och leverantörer och trivs med projektledande arbetsuppgifter där du står för att samla in såväl handlingar som påskrifter.
Nedan har vi listat några av dina primära arbetsuppgifter:
- Administration kring bolagshandlingar vid förvärv och avyttringar
- Delaktig i upprättande av digitala bolagspärmar
- Checka, utveckla och följa upp att vi erhåller rätt legala dokument
- Ansvarig för att samtliga årsredovisningar, protokoll samt inkomstdeklarationer lämnas in till Bolagsverket.
- Bankadministration och KYC
Utöver ovan angivna arbetsuppgifter kommer rollen på sikt även att hantera arbetsuppgifter som uppdatering av aktieböcker, framtagandet av protokoll, legala mallar, skuldebrev och avtal (sekretess).
Din erfarenhet
Vi söker dig som kan “hit the road running”. Rätt kandidat har relevant erfarenhet av liknande arbetsuppgifter gärna med teoretiskt eller praktisk erfarenhet av arbete kring legala, ekonomiska, affärsjuridiska eller bolagsjuridiska dokument och dess hantering.
Rollen är för dig som trivs med mycket kontakter och med förståelse kring bolags- och affärsjuridik om än att du har din hemvist i det administrativa runt det.
Lämplig bakgrund
Till rollen söker vi dig som är en duktig kommunikatör, en stark genomförare och som står för ordning och reda. Du har erfarenhet av att bygga rutiner, processer och kan snabbt stå för en modern struktur kring hur vi arbetar med avtal samt administration kring dem.
Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning med inriktning paralegal, bolagsrätt, ekonomi och/eller administration. Vi sätter stort värde i dina personliga egenskaper.Kanske har du tidigare arbetat som Executive assistant eller administratör där du ansvarat för att strukturera bolagsdokument.
Ansökan
Om du har några frågor kring tjänsten, tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare på Newr, Anna de Verdier, anna.deverdier@newr.se, 070-33 66 456. Vi intervjuar kandidater löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Om Brunswick
Brunswick Real Estate är en ledande investerare på den nordiska fastighetsmarknaden, vi identifierar hållbara investeringsmöjligheter med utvecklingspotential och matchar dem med rätt kapital. Vår strategi bygger på nära samarbeten med nordiska och internationella investerare, såväl som med lokala partners för fastighetsutveckling och förvaltning.
Hos oss handlar värdeskapande inte bara om finansiell avkastning, utan också om den påverkan vi har på vår omvärld. Vår grundfilosofi är att fastigheterna ska vidareutvecklas under vår förvaltning och leda till mätbara förbättringar för människa, miljö och samhälle.