OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SNABBFAKTA:
Omfattning: Heltid
Ort: Stockholm
Startmånad: Omgående
Anställningsform: Allmän visstidsanställning
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:
Brunswick Real Estate är en marknadsledande investerare i Norden som investerar i hela kapitalstrukturen. Investeringar inkluderar ett brett spektrum av Private Equity-strukturer, från separata investeringsmandat i kommersiella fastigheter tillsammans med stora institutioner och internationella förvaltare till bostadsutveckling.
Att skapa värde handlar inte bara om stark ekonomisk avkastning. Det handlar om att göra en positiv inverkan på vårt samhälle och vår miljö. Det är kärnan i Brunswick Real Estates verksamhet - och hur vi skapar meningsfull förändring och mätbar inverkan på våra investeringar.
DIN ROLL:
Som bolagsadministratör får du en central och viktig roll i hanteringen av både ekonomisk och juridisk avtalshantering och ansvarar för att bygga tydliga rutiner och processer för dess hantering. Du har kontaktytor i hela bolaget utöver externa samarbetspartners och leverantörer och trivs med projektledande arbetsuppgifter där du står för att samla in såväl handlingar som påskrifter.
Ett urval av dina arbetsuppgifter:
- Administration kring bolagshandlingar vid förvärv och avyttringar
- Delaktig i upprättande av digitala bolagspärmar
- Checka, utveckla och följa upp att vi erhåller rätt legala dokument
- Ansvarig för att samtliga årsredovisningar, protokoll samt inkomstdeklarationer lämnas in till Bolagsverket.
- Bankadministration och KYC
Utöver ovan angivna arbetsuppgifter kommer rollen på sikt även att hantera arbetsuppgifter som uppdatering av aktieböcker, framtagandet av protokoll, legala mallar, skuldebrev och avtal (sekretess).
VEM ÄR DU?
Rätt kandidat har relevant erfarenhet av liknande arbetsuppgifter gärna med teoretiskt eller praktisk erfarenhet av arbete kring legala, ekonomiska, affärsjuridiska eller bolagsjuridiska dokument och dess hantering.
Rollen är för dig som trivs med mycket kontakter och med förståelse kring bolags- och affärsjuridik om än att du har din hemvist i det administrativa runt det.
Som person ser vi att du är en glad teamplayer med en doer-attityd som präglar ditt sätt att arbeta. Vidare är du en ordningsam och noggrann person som gärna tar egna initiativ.
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter.
ÖVRIG INFORMATION
- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
OM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.