Bolånehandläggare till kund i Luleå

Bolånehandläggare till kund i Luleå

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vill du vara en viktig komponent på en ledande och modern bank? Drivs du av utveckling och en variationsrik vardag? Är du en öppen och ambitiös person som kan leverera service i världsklass? Då är du en av de antal vi söker som bolånehandläggare till vår kund. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
I din roll som administratör kommer du att ansvara för administrationen vid bostadsaffärer och lån som tas i samband med köp av bostäder då vår avdelning fungerar som en länk mellan fastighetsmäklare, bank och slutkund i samband med bostadsaffären. 


Detta är en bred roll där arbetsuppgifterna är många och varierande. Vägen till framgång som bolånehandläggare går genom hög effektivitet, service, kvalitet och eget driv. Gränserna för din utveckling sätts endast av dig själv. 


Som nyanställd kommer du att genomgå en grundutbildning för att på bästa sätt ska komma in i rollen. 

Arbetstider
omfattning: Heltid med start omgående.  Anställningen är tidsbegränsad t.om 2020-11-31 med goda möjligheter till förlängning eller anställning hos kund.

Kvalifikationer
Vi ser att du som lyckas bra i tjänsten är snabblärd och strukturerad. Du är även flexibel, uthållig och trivs i ett högt arbetstempo med stort fokus på kvalitet och god service. Du är en lagspelare och trivs bra med att samarbeta men kan även arbeta självständigt och tar ansvar över dina arbetsuppgifter. Då du i rollen representerar vårt företag är du affärsmässig med en drivkraft att ständigt vilja utvecklas som person och samtidigt bidra till verksamhetens framgång. 


Vi värderar personlig lämplighet högt i dessa tjänster. För att trivas bra tror vi att du har god data- och systemvana samt är snabb på tangenterna. Du har ett intresse för siffror och får energi av att ge bra service till både kunder och medarbetare.


Krav: 
God kunskap inom svenska och engelska
God datavana och systemkunskap

Meriterande: 
Utbildning inom ekonomi, juridik, mäklare eller motsvarande.
Relevant arbetslivserfarenhet inom service, ekonomi eller administration.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2020-05-17, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
Observera att vi inte tar emot några ansökningar via mail utan enbart via annonsen. 

För frågor om tjänsten, kontakta ansvarig konsultchef Ida Fågelqvist, ida.fagelqvist@randstad.se
 
För detta uppdrag krävs ett utdrag ur belastningsregistret, vi rekommenderar dig därför att beställa det redan idag då rekryteringsprocessen kan komma att ske skyndsamt. 
Beställningen görs via länken: https://polisen.se/Service/Belastningsregistret-begar-utdrag/Kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ 
 
Observera att brevet sedan tas med oöppnat till ett eventuellt intervjutillfälle. 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 maj 2020
  • Ansök senast: 17 maj 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


20 september 2024

20 september 2024

20 september 2024

20 september 2024