OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Har du en passion för service och brinner för affärer? Då söker vi dig!
Swedbank är en av de ledande aktörerna på bolånemarknaden och vi satsar nu för att ta ytterligare steg i vår resa. Därför söker vi de allra bästa bolånerådgivarna.
Har du en passion för service och brinner för affärer? Vi söker erfarna Kundrådgivare med inriktning mot Låna till våra befintliga och nya grupper på Swedbanks Kundcenter. Här möter vi våra kunder främst digitalt samt bereder de ansökningar som kommer till oss genom Internetbanken eller vår App. I rollen som Kundrådgivare Låna behöver du ha stor känsla för service samt erfarenhet och kunskap inom bostadsaffärer, regelverk, bolån och konsumtionslån.
På Swedbank Kundcenter har du en möjlighet att:
Utvecklas inom hela kreditaffären, både inom privatlån och bolån
Hjälpa våra kunder till en sund och hållbar ekonomi
Samarbeta med andra kollegor och vara en del av lånekedjan
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Bli en del av vårt team och bli en del av en grupp med professionella kollegor som arbetar tillsammans för att leverera en smidig lånprocess för våra kunder, maximera kundnöjdheten och bidra till Swedbanks position i samhället. Du kommer att ingå i ett team där alla hjälps åt. Vi strävar mot gemensamma mål där varje individuell prestation är viktig för verksamhetens framgång och där vi jobbar effektivt för att möta våra kunder i största utsträckning. Du får ett synligt och nära ledarskap och ges en möjlighet att få arbeta med din personliga utveckling. Vi förväntar oss att du är öppen, enkel och omtänksam och att du bidrar med positiv energi och delar med dig av dina egna erfarenheten till gruppen. Du kommer vara en viktig del av kundens såväl som en av bankens viktigaste affär.
Arbetstider
Arbetstiderna är förlagda mellan kl. 6:45-20:30 alla dagar i veckan med stängt på röda dagar. Start omgående eller enligt överenskommelse. Uppdraget inleds med 6 månader, därefter finns god chans att du erbjuds en direktanställning av Swedbank.
Kvalifikationer
I denna roll behöver du:
Social kompetens, vara flexibel samt tycka om att hålla en hög servicenivå
Ha lätt för att samarbeta och tycka att det är roligt att göra affärer
Drivas av att nå gruppens gemensamma mål samt ditt eget resultat
Ha lätt att ta till dig förändringar
Erfarenhet av kredithantering, kundmöten på bank, försäkringsbolag eller kanske som mäklare
Swedsec-licens för Rådgivning och Bolån är absolut meriterande
Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
Om företaget
Med omkring 7,3 miljoner privatkunder och omkring 547 000 företagskunder är vi den ledande banken på våra hemmamarknader. Vi erbjuder allt ifrån smidiga digitala lösningar för vardagsekonomin till mer omfattande finansiell rådgivning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044