Bonnier i Norrköping öppnar nytt kontor, söker ny stjärna inom kundservice

Bonnier i Norrköping öppnar nytt kontor, söker ny stjärna inom kundservice

Arbetsbeskrivning

Som en del av Nordens största mediekoncern, Bonnier AB, har Bonnier Business Media Sales växt och utvecklats i raketfart sedan starten 2014. Då med ett kontor beläget i Västerås med fem anställda till att idag ha över 120 anställda fördelat på våra fyra kontor i Västerås, Örebro, Norrköping och Eskilstuna. Nu satsar vi ytterligare och expanderar på flera befintliga orter. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnier koncernen och med en total försäljning på 115 miljoner under 2021 finns det inget som kan stoppa oss.
Vår kundserviceavdelning för Dagens Industri i Norrköping växer och därför söker vi en ny medarbetare. Vi är ett otroligt engagerat team som brinner för att upprätthålla en utmärkt kundservice och tillsammans utvecklar vi ständigt vår kundsupport. Hos oss erbjuds du en utmanande roll i en rolig och omväxlande vardag som ständigt sätter ditt lösningsfokus, försäljningsdriv och din serviceförmåga på prov.
Tycker du att det här låter intressant? Sök redan idag och bli en del av vårt härliga kundserviceteam!
Vi erbjuder dig:
Utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen och en språngbräda direkt in i mediabranschen.
En heltidstjänst på vårt kontor mitt i centrala Norrköping.
En fantastiskt rolig arbetsplats med härliga kollegor och roliga aktiviteter.
Friskvårdsbidrag á 5000:- om året.
Trygga arbetsvillkor med kollektivavtal.

Vi tror att Bonniers nästa stjärna inom kundservice är:
Problemlösningsorienterad och målmedveten.
Flexibel och trivs med att arbeta i ett högt tempo i en fartfylld miljö.
Har god dator- och kommunikationsförmåga i såväl tal som skrift på svenska och engelska.
Har tidigare arbetslivserfarenheter inom kundservice.
Har tidigare arbetslivserfarenhet inom försäljning anser vi som meriterande.

Hur ser en dag ut hos oss?
Som kundservicemedarbetare hos oss arbetar du i fina lokaler, centralt beläget på Drottninggatan 55 i Norrköping. Rollen innebär att ta emot kundserviceärenden från våra kunder tillhörande affärstidningen Dagens Industri. Din huvudsakliga uppgift består av att besvara kundens frågor och funderingar, därefter utvärdera dess situation för att erbjuda den bästa möjliga lösningen. Detta kräver att du gör en behovsanalys av kundärendet samt erbjuder merförsäljning.
I rollen är det av största vikt att du bemöter kunden med en förstklassig service vid dels kundkontakten, men även vid det efterföljande administrativa arbetet. Dator kommer vara ditt främsta arbetsverktyg då du huvudsakligen tar emot dina kunder via telefon och hanterar prenumerationerna i olika system. Allt detta sker från en rolig arbetsplats där tävlingar, olika aktiviteter och en härlig gemenskap är något vi värdesätter.
Övrig information
Titel: Kundservicemedarbetare / Customer Service Agent
Arbetstid: Måndag-fredag, 07.50-16.50
Lön: Garantilön + provision
Anställningsform: 6 månaders provanställning
Vi jobbar målmedvetet med frågor som berör mångfald och jämställdhet och ser gärna att det även är en drivkraft för dig. Bonnier Business Media Sales vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bonnier Business Media Sales AB Örebro
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 14 juni 2022
  • Ansök senast: 15 juli 2022

Postadress

Klostergatan 23
Örebro, 70361

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024