OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du att arbeta på en social och härlig arbetsplats där du kontinuerligt arbetar mot uppsatta mål? Har du en mogen inställning till arbete och förmågan och viljan att göra ditt absolut bästa? Då har du hamnat helt rätt!
HUR SER EN VANLIG DAG UT?
Som kundservicemedarbetare på Bonnier kommer du att arbeta på en energifylld arbetsplats omgiven av engagerade och kunniga medarbetare. Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att svara på inkommande samtal och mail från kunder där det handlar om prenumerationsfrågor, fakturafrågor och övriga ärenden. Det viktigaste i ditt arbete är att bemöta kunden med lyhördhet, engagemang samt att kunna anpassa ditt bemötande efter kundens behov.
Som kundservicemedarbetare är du ansiktet utåt för våra kunder och har en superviktig roll! Försäljning kommer även vara en naturlig del av varje samtal då det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Du kommer få utbildning och kontinuerlig uppföljning och därmed bli bäst på service och försäljning tillsammans med oss.
Att jobba åt Bonnier innebär inte bara att du sitter och stirrar in i en skärm timme in och timme ut, uttråkad och längtandes hem. Det innebär sammanhållning, det innebär skratt med kollegor, det innebär roliga diskussioner med kunder och en stolthet i att vi kan hjälpa dem med nästan allt möjligt. Det innebär att jobba som ett team för att uppnå nya höjder, nya mål, nya rekord och inte minst nya band kollegor emellan. Allt ifrån provision till karriärs-främjande utbildningar, konsten att sälja, dator och systemvana och allt däremellan. Det innebär helt enkelt att du ansluter dig till världens bästa kundtjänst.” - Tomas Hellqvist, Advisor
VI SÖKER DIG...
som vill ge den bästa kundupplevelsen!
För att du ska trivas och bli framgångsrik i ditt arbete är det viktigt att du är driven och utåtriktad i din kontakt med kunder. Du är ärlig, ödmjuk och lyssnar på kunden och kundens behov. Du är också en motiverande, lojal och hjälpsam person som ställer upp för andra och löser de problem som uppstår på ett effektivt sätt.
som vill leverera resultat!
Du är en lagspelare som vill bidra till positiva resultat för företaget och kollegorna. Individuellt har du stora möjligheter att påverka din lön genom provision utöver grundlön. Du arbetar därför hårt, på ett effektivt och strukturerat sätt och är van att arbeta i ett högt tempo.
VI VILL ATT DU UPPFYLLER FÖLJANDE:
- Har grundläggande datorkunskaper
- Godkända gymnasiebetyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5
- Talar och skriver flytande svenska
Har du övriga språkkunskaper samt tidigare erfarenhet av service och försäljning ser vi detta som meriterande, men vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Då Webhelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen och det gör vi gärna tillsammans med dig!
Vi erbjuder flexibla arbetsformer där du själv kan välja att jobba hemifrån eller från kontoret. På kontoret finns det gratis kaffe och frukt och stämningen på våra kontor är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning på kontoret. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar, tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
START: 2022-03-07
PLACERINGSORT: Östersund
ANSTÄLLNINGSFORM: Vi tillämpar olika anställningsformer. (Timanställning,50%,75% & 100%)
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 08:00-18:00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-03-01
Making business more human for the world’s most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
swedish
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780