Borox söker en orderadministratör

Borox söker en orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Vi söker en innesäljare/orderadministratör till vårt kontor i Oxelösund. Administratören är spindeln i nätet med våra kunder, säljare och produktionen i Eneryda som viktigaste kontakter.
Arbetsuppgifterna är väldigt varierande och består bl.a. av emottagande och registrering av order, utfärdande av fakturor och skeppningsdokument, support till utesäljarna, kundservice, kommunikation med fraktbolag, tull m.fl.
Goda kunskaper i Officepaketet och erfarenhet från att arbeta med något affärssystem är ett krav. Goda IT-kunskaper är ett plus.
Många utåtriktade kontakter kräver intresse för andra människor och en god kommunikationsförmåga. Vi arbetar i affärssystemet Monitor.
Mycket goda kunskaper i Svenska och Engelska är ett krav, ytterligare språk är ett plus.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Heltid.
Välkommen att maila in din ansökan till Mats.Haglund@borox.com, senast 24 sep. Intervjuer kommer att ske löpande, varför tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.
Borox International AB är ett familjeägt företag med tillverkning i Eneryda, Småland samt i Oxelösund där också huvudkontoret finns. Vi är specialiserade på tillverkning av slitstål till skopor, väghyvlar och snöplogar, med hög slitstyrka och god kvalitet som kännetecken. Våra produkter sitter på många välkända gräv-och lastmaskiner på den internationella marknaden. Dagligen skickas containrar runt om i världen, främst Europa, Asien och Nordamerika.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Huvudkontor Sundbyberg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 september 2021
  • Ansök senast: 24 september 2021

Postadress

Löfströms Allé 5
Sundbyberg, 17225

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024