Bostadsuthyrare till Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du vår nästa serviceinriktade bostadsuthyrare i Stockholm?
Tänk dig att få hjälpa andra människor att hitta sitt nya boende, att få visa olika typer av bostäder för att matcha kundens behov och se till att kundens nya hem är precis det som de drömmer om. Nu har du chansen!
Vi söker dig som är en positiv och självgående Bostadsuthyrare. I arbetet ingår många personliga kontakter med våra hyresgäster där du har ansvar för köhantering, upprättande av hyresavtal, hyresjuridik, nyckelhantering, dokumentation, utredningar och övrig förekommande administration och delansvar för receptionen.
I rollen ingår även besiktningar vid in-och utflytt och du är med och fattar beslut om enklare renoveringsåtgärder.  Du arbetar självständigt men också som en del i ett team där vi skapar en verksamhet och kultur som gör att våra hyresgäster upplever oss som en god hyresvärd. Du har en viktig roll i kundupplevelsen då du i många fall är den första personliga kontakten man har med oss.

Din profil
Idealiskt har du något års erfarenhet från att jobba med bostadsuthyrning, men vi tror också att du kan ha några års erfarenhet från att jobba i exempelvis hotell/kontorsreception, gärna i kombination med andra administrativa uppgifter inom exempelvis ekonomi eller från roller som butiksansvarig. Du är van vid att arbeta i MS Office eller liknande miljöer. Som person brinner du för  service och kundkontakter. Du har förmågan att arbeta strukturerat, har gott ordningssinne och är van att samarbeta med andra och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du behärskar svenska och engelska mycket bra i tal och skrift. Det är meriterande om du arbetat i Vitec.  
Körkort med B-behörighet är ett krav.
Heimstaden
Självklart arbetar du i linje med våra värderingar Care Dare and Share. 
Ansökan
Personligt brev och CV välkomnas senast den 10 januari 2021. Vi kan komma att göra löpande intervjuer så vi välkomnar din ansökan redan idag. Vi tillämpar provanställning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Helena Sahlberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Heimstaden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 december 2020
  • Ansök senast: 10 januari 2021

Besöksadress

Hagtornsgatan 9
None

Postadress

Hagtornsgatan 9
Gävle, 80282

Liknande jobb


Uthyrare- och förvaltningsadministratör

27 december 2024

27 december 2024

27 december 2024

20 december 2024