OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Heimstaden.
Om företaget:
Heimstaden är ett ledande europeiskt bostadsfastighetsbolag med en vision om att förenkla och förgylla kundernas liv genom omtänksamma boenden – Friendly Homes. Företagets ambition är att växa på ett ansvarsfullt och hållbart sätt tillsammans med samarbetspartners som delar deras värderingar. Samhälleliga bidrag är viktigt för Heimstaden. De har ett livslångt perspektiv på sina fastigheter, vilket innebär att de bygger, utvecklar och förvaltar hållbara och moderna hem med rätt standard.
Heimstaden växer hela tiden och för att kunna leverera lika god service som på andra orter söker de en ny kollega till Helsingborgsteamet!
Arbetsuppgifter:
I rollen som Bostadsuthyrare har du en varierad vardag där du bland annat behandlar ansökningar från bostadssökande, sköter kontraktsskrivningar, lägenhetsvisningar samt administrativa och praktiska uppgifter kring uthyrning och förvaltning. Vidare ansvarar du för annonsering, upprättande av hyresavtal samt tar beslut om mindre underhållningsåtgärder enligt ekonomiska riktlinjer. Du har många olika kontaktytor och samarbetar med teamet på plats, samt har daglig kontakt med kunder och hyresgäster. Avslutningsvis har du en viktig roll i kundupplevelsen då du i många fall är den första personliga kontakten kunden har med företaget.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet av bostadsuthyrning
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• B-körkort
• Erfarenhet av service, administration och/eller försäljning (meriterande)
• God datorvana, erfarenhet av arbete i Vitec Hyra (meriterande)
För att lyckas i rollen tror vi att du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du har en god kommunikativ förmåga, är bekväm med andra människor och trivs som bäst i sociala situationer. Vidare är du strukturerad i ditt arbetssätt och du är mån om att göra ett bra arbete. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och kan hantera hög arbetsbelastning utan att det påverkar kvaliteten i det du gör. Därtill har du en positiv inställning och tycker om att ha många kontaktytor. Stor vikt kommer läggas på personliga egenskaper.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: uthyrare, bostadsuthyrare, fastigheter, fastighetsbolag, Malmö, Lund, Helsingborg, heltid, fastighetsförvaltning, ekonomi, service, lägenhet, bostad, Vitec hyra,
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund