OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill ta dig an ett heltidsuppdrag som Bovärd hos vår kund på Södermalm! Uppdraget sträcker sig från augusti till mars 2024 med chans till förlängning.
Du kommer att utgå från kontoret på Södermalm men i rollen ha en kombination av operativt och administrativt arbete både på kontoret men också på plats på andra av kundens verksamhetsområden.
Om uppdraget
Uppdraget består av att utföra lägenhetsbesiktningar samt tillhörande administrativa
arbetsuppgifter. Dina arbetsuppgifter kommer att vara
- I samband med utflytt utföra statusbedömning av lägenheters skick
- Dokumentera besiktningarna och diarieföra materialet i vårt ärendehanteringsprogram Public360
- Hantera frågor från verksamheten och hyresgäster gällande debiteringar av
statusbedömning
- Bidra till att skapa god kontakt med fastighetsägaren i de frågor där deras förvaltning berörs
- Avrop av reparationsarbeten till ramavtalad entreprenör samt uppföljning av utfört
arbete
- Granska fakturor från entreprenörer
- Sammanställa faktureringsunderlag för vidare debitering till hyresgäst/stadsdel
Vem är du?
För att trivas i rollen som Bovärd har du ett par års erfarenhet av liknande roller så som fastighetstekniker, bovärd eller likvärdig som innefattar arbete med hyresrätter. Du är duktig med digitala hjälpmedel och verktyg och lär dig nya snabbt. Vidare har/är du:
- Minst 2 års erfarenhet av lägenhetsbesiktningar och tillhörande administration (Aktuell erfarenhet av att utföra lägenhetsbesiktningar i nuvarande eller tidigare arbete)
- Erfarenhet av och kunskap inom Office-paketet
- Gillar att arbeta både självständigt och i team
- Erfarenhet av enklare ekonomihandläggning
- Erfarenhet kring materialval som lämpar sig inom lägenhetsbestånd med högt slitage
- Erfarenhet av att utföra och bevaka beställningar av ramavtalade entreprenörer
- Är strukturerad, flexibel och har god kommunikativ förmåga
Du har en gymnasial utbildning och B-körkort. Det är meriterande om du har eftergymnasial utbildning inom fastighetsområdet, har kunskap om BBR/BKR/GVK och Jordabalken kap 12.
Enheten som du kommer att tillhöra består av 5 personer som längtar efter sin nya kollega! Är det dig vi söker? Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan.
Vilka är vi?
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i snart 30 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:
- Marknadsmässig lön
- Personlig och stöttande konsultchef
- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet
Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.
Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
Du ansöker till tjänsten genom Arena Personals hemsida. Klicka på "Skicka ansökan". Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Rekryteringen pågår löpande - så ansök gärna snarast möjligen!