OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretaget idag. Vi söker en driven och engagerad teamledare som kan leda vår personal i vårt kundserviceuppdrag för en av Sveriges största digital-tv-leverantör! Din primära uppgift är att säkerställa att nyckeltalen inom uppdraget nås. Du ansvarar för produktionens drift och hanterar de utmaningar och möjligheter som kan uppkomma. Naturligtvis tar du själv samtal, för att hjälpa till och vara insatt i uppdraget. Som Teamledare har du personalansvar för agenter. Det är viktigt att du uppskattar att arbeta i ett högt tempo och kan se till att ditt team har den kunskap och information de behöver. Du engagerar och motiverar din grupp och bygger gruppkänsla och reagerar proaktivt och ser utmaningar istället för problem. Du gillar att arbeta med människor och coacha andra till succe. Vi söker dig som - är kommunikativ och pedagogisk, samt har ledarskapsförmåga - är resultatorienterad, självständig och serviceminded - har säljkunskaper och god social kompetens - har erfarenhet av kundservice, och gärna erfarenhet av försäljning på inkommande samtal Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och mognad. Ansökan Ansök redan idag då urval och intervjuer sker löpande - observera att ett utförligt CV samt ett personligt brev som tydligt redovisar ditt intresse för tjänsten ger dig större chans till anställning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman