OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teleperformance Nordic
Är du trött på att jobba med uppsökande försäljning?
Vill du hellre ha ett arbete där kunderna kontaktar dig?
Tycker du om att kunna påverka din lön?
Då har vi det perfekta arbetet för dig!
I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal där du ger service och utför merförsäljning, det vill säga ge bästa möjliga service och lösa kundens problem.
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig de bästa möjliga förutsättningarna att lyckas i din roll hos oss. Du kommer att få en bra utbildning och introduktionsperiod samt en kund och säljutbildning som ska ge dig en bra grund för fortsatt utveckling. Du kommer att bli en del av ett trevligt team och ett framgångsrikt och stabilt företag med fina karriärmöjligheter. Du kommer att sitta i Teleperformance lokaler som är belägna i centrala Stockholm. Vi erbjuder månadslön, OB-tillägg och provision.
Vi arbetar med många kända varumärken och ger våra anställda en fantastisk möjlighet att lära sig grundstenarna i både kundvård och försäljning. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt.
Din bakgrund
Vi söker dig som är mycket serviceminded, framåt och har rätt attityd. Du bör ha tidigare erfarenhet av någon form av serviceyrke sedan tidigare och erfarenhet av att arbeta med telefonen som arbetsredskap. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet från kundservicearbete och/eller försäljning. Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift.
Viktiga personliga egenskaper:
• Du är tävlingsinriktad och drivs av att kunna påverka din egna inkomst.
• Du vill jobba och utvecklas inom service & försäljning.
• Du tycker om att arbeta i ett högt tempo.
• Du du har ett intresse för ny teknik.
Du är en självgående person som inte ger upp i första taget och som drivs av att göra och se toppresultat. Du är orädd och en person som hela tiden tänker framåt och som inte är rädd för att hugga i och försöker alltid se lösningar istället för problem. Du är prestigelös och ser teamarbete som en självklarhet.
Motivera varför du vill ha just detta jobb och varför vi ska välja just dig!
Start för utbildningen är 2013-08-05
Anställningen börjar med en utbildning som hålls måndag-fredag under kontorstid (under denna period gäller heltid och dagtid!).
Heltid 100% Månadslön + bonus.
Tillsvidareanställning med inledande provanställning 6 månader.
Rullande scheman, öppettider mån-fre 8:00-21:00 lör-sön 9:00-20:00.
Kontaktperson: Emilia Vilén 0722-250089
emilia.vilen@se.teleperformance.com
Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kundservice. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. Se även www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Emilia Vilen Rekryterare
0722250089
Emilia Vilen,Rekryterare
+46 72-2250089
Viveka
Hannah Olsson