OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du också vara med på vårt nya spännande uppdrag för en av Sveriges största digital-TV-leverantörer? I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal där du ger service och utför försäljning.Det kommer även förekomma välkomstsamtal till kund och fakturafrågor med mera, det vill säga att ge bästa möjliga service och att lösa kundens problem. Du kommer att genomgå en grundlig utbildning (utbildningstart 28 januari) för att lära dig allt om uppdraget.Du kommer att sitta i Teleperformance lokaler som är belägna i centralt Stockholm. Vi söker dig som är mycket serviceminded, framåt och har rätt attityd.Du bör ha tidigare erfarenhet från kundservicearbete och/eller försäljning.Du har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift.Vi tror även att du har ett intresse för ny teknik, minst gymnasial utbildning samt har viss datorvana. Vi söker dig som: -är kommunikativ och lyhörd -är serviceminded och har god problemlösningsförmåga -som är målinriktad och har en stark vilja att utvecklas -har god säljförmåga -har god språklig förmåga -som är utåtriktad, resultatmedveten, initiativrik samt har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Arbetstider: rullande schema, öppettider vardagar 8-22 och helger 10-22.Heltid eller Deltid.Ansök redan idag då urval och intervjuer sker löpande - observera att ett utförligt CV samt ett personligt brev som tydligt redovisar ditt intresse för tjänsten ger dig större chans till anställning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman