OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teleperformance är världens största företag inom outsourcad kundservice.Teleperformance startade sin verksamhet i Norden 1985 och har varit en av de ledande aktörerna sedan dess.Cirka 80 procent av verksamheten innefattar outsourcing av kundservice och resterande del kvalitativ telemarketing.Se även www.teleperformance.com Vi söker nu dig som vill arbeta 100% på Boxer. I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal där du ger service och utför merförsäljning.Det kommer även förekomma välkomstsamtal till kund och fakturafrågor med mera det vill säga ge bästa möjliga service och löser kundens problem. Du kommer att genomgå utbildning för att lära dig allt om uppdraget.Vi kommer att sitta i Teleperformance lokaler centralt i Stockholm. Vi söker dig som är mycket serviceminded, framåt och har rätt attityd.Du bör ha tidigare erfarenhet från kundservicearbete och/eller försäljning.Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift.Vi tror även att du har ett intresse för ny teknik, minst gymnasial utbildning samt har viss datorvana. Vi söker dig som: -är kommunikativ och lyhörd -är serviceminded och har god problemlösningsförmåga -som är målinriktad och har en stark vilja att utvecklas -har säljförmåga -har god språklig förmåga -som är utåtriktad, resultatmedveten, initiativrik samt har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer.Du kommer att genomgå en utbildning för att lära dig allt om uppdraget![ Start för utbildningen är 2011-01-03.Utbildningen kommer pågå under 6 dagar mellan kl: 8.30-17.30.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman