Boxers kundtjänst söker ny personal

Arbetsbeskrivning

OM TJÄNSTEN

Är du en driven person som brinner för att hjälpa människor med deras frågor och vill jobba på en arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter? Trivs du med att lösa problem och har ett intresse för teknik? Toppen, då är det dig vi söker!

Swesalesöker nu kundtjänstmedarbetare för vår kunds räkning. Vår kund arbetar med att hantera kundärenden via telefon och mailoch de behöver nu utöka bredbandsbolaget Boxers kundtjänst.Ute hos vår kund möts du av unga och ambitiösa människor med god serviceförmåga och ett starkt driv.

Tjänsten ligger på80-100% och inleds med en betald utbildning. Arbetet är förlagt på både vardagar och helger med rullande schema. Som konsult är du anställd avSwesalemen har goda möjligheter till anställning hos vår kund.

DINA ARBETSUPPGIFTER

Du kommer att arbeta med kundsupport i trevliga lokaler i centrala Stockholm. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att ta emot inkommande samtal från Boxerskunder, svara på frågor samt lösa de problem kunderna har med exempelvis bredband, beställningar eller tv. Ditt jobb är att säkerställa att kunderna är nöjda och att de får högklassig service. I tjänsten ingår även viss merförsäljning där du presenterar aktuella erbjudanden för kunden.

Vår kund ser sina medarbetare som en mycket viktig tillgång och tycker därför att det är viktigt att motivera dessa genom olika aktiviteter för de anställda både på och utanför arbetet. Tjänsten innebär goda utvecklingsmöjligheter inom företaget.

DIN PROFIL

Vi vill att du:

- Är en social och glad person
- Drivs av att hjälpa andra
- Har ett intresse för teknik
- Tycker om att lösa problem
- Talar flytande svenska samt goda kunskaper i engelska

Vidare är det viktigt att du är lyhörd, positiv och har en hög arbetsmoral. Du drivsav att arbeta mot uppsatta mål och har lätt för att samarbeta.Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av något serviceyrke, men vi lägger störst vikt vid personlig lämplighet.

ERBJUDANDE

Swesaleerbjuder alltid anställning enligt kollektivavtal och friskvård och CV-granskning för alla våra konsulter.Du erbjuds en heltidstjänst på ett stort internationellt bolag. Alla anställningar inleds dessutom med en 4veckors betald introduktionsutbildning, vilket ger dig alla verktyg du behöver inför ditt kommande arbete. Du kommer få insikt i verksamhetens system, tjänsteroch servicearbete. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du bli en del av ett härligt team och ett framgångsrikt och stabilt företag med goda karriärmöjligheter.

ANSÖKAN

Har du några frågor gällande tjänsten som kundsupport/kundtjänstmedarbetare eller vill ha mer information går det bra att kontaktaSofieMortensenpå sofie.mortensen@swesale.se.Detta är ett roligt uppdrag på en spännande och utvecklande arbetsplats! Sök tjänsten idag så kanske du blir nästa person vi anställer.

Välkommen med din ansökan!



Mer informasjon

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Teleperformance Nordic AB STOCKHOLM
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Enligt överenskommelse Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 21 september 2018

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 115 113 43 STOCKHOLM
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 115
STOCKHOLM, 16867

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024