OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du serviceminded, strukturerad och trivs med att jobba i team samtidigt som du förstår vikten av att gör det "lilla extra" för en kund? Besitter du även ett tekniskt intresse? Svarar du ja på frågorna så kanske denna roll kan passa just dig! Vi jobbar med löpande urval så vänta inte med din ansökan.
OM TJÄNSTEN
B&R är ett dotterbolag till ABB med produktion förlagd i Österrike och har vuxit i hög takt i många år. Företaget står inför en digitaliseringsresa gällande bland annat orderhantering och kundkontakt. Det är på denna resa vi vill ha med dig direkt, med start i slutet av juli.
Tjänsten är baserad på det svenska huvud- och säljkontoret på Hyllie i Malmö. Kontoret är nybyggt, ljust, fräscht och fyllt av kompetenta, engagerade och välkomnande kollegor. Du kommer ingå i ett team om fyra personer som jobbar inom supply chain/operations. Ta chansen att få bli en del av företagets digitaliseringsresa och ansök till rollen redan idag, då urval sker löpande!
I denna roll kommer dina arbetsuppgifter bland annat bestå av att hantera inkommande ordrar från kunder, som du sedan skickar vidare till företagets leveransplanering. När ordern senare har blivit godkänd och planeringen för ordern är satt, är det också du som vidare har kontakt med kunden under hela orderns process, men även efteråt. Du är företagets ansikte utåt gentemot deras kunder och därmed är det också du som har kontakt med kunderna gällande om fel uppstår på produkterna, vid leverans eller svarar på allmänna inkommande frågor med mera. I rollen gör du även andra administrativa uppgifter som att fakturera/kreditera och hantera kundkontrakt. Samarbete är något du ser som en naturlig del av ditt arbete, då du kommer samarbeta internt med andra kollegor.
Du erbjuds
- Ett konsultuppdrag på 6 månader, med start omgående och eventuell chans till förlängning
- En roll på en arbetsplats där du har stora möjligheter att utvecklas
- Att få vara del av ett team där det är viktigt att ha roligt tillsammans och där det är en naturlig del att hjälpa varandra
VI SÖKER DIG SOM
- Kan starta omgående
- Besitter en mycket god datorvana och trygghet i att att arbeta i Office365.
- Kan kommunicera flytande på svenska och engelska, då båda språk används dagligen i arbetet.
- Har ett starkt tekniskt intresse
Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av att arbeta i SAP
- Erfarenhet av kundtjänstarbete
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kvalitetsmedveten
- Strukturerad
- Samarbetsinriktad
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om B&R här.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231