OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du en glad och engagerad person som verkligen älskar service och vill kombinera det med administrativt arbete? I så fall kan det vara dig vi söker till vårt servicecenter på SKB. Du blir en del av vårt trevliga team som idag består av sex personer. Vi är i en fas av utveckling och snart flyttar vi in i vårt fina och nyrenoverade kontor i Bromma.
Ansvarsområden
Som medarbetare i servicecenter har du som främsta arbetsuppgift att ge service till de som kontaktar företaget via telefon, mail och besök. I arbetet ingår också andra administrativa arbetsuppgifter rörande internservice.
I din roll kommer du en vanlig dag att:
hantera telefonsamtal och besvara mail
hantera frågor och ärenden via olika digitala system
välkomna besökare
nyckelhantering
fakturahantering (kontering, m.m.)
beställa vitvaror och tillval till boende
hantera felanmälningar
internservice (posthantering, inköp av kontorsmaterial, konferensservice, m.m.)
hantera telefonisystemet
Arbetstider
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Kvalifikationer
För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du har:
God IT-vana inklusive erfarenhet av Office-paketet
Vana att hantera telefonisystem
Erfarenhet av att tidigare arbetat med service i liknande roll
Meriterande är erfarenhet av fastighetssystem och kundservicesystem
Flytande svenska och goda kunskaper av engelska
Vi lägger också stor vikt vid personlig lämplighet och ser att du är en person som är utåtriktad, engagerad och ansvarstagande och brinner för att leverera service i toppklass, sätter kunden först samt är välkomnande, optimistisk och flexibel. Du är strukturerad och trivs med att arbeta varierat kring administration och service. Du ser lösningar i stället för problem och är noggrann, prestigelös samt effektiv med förmåga att hantera flera ”bollar i luften”.
Ansökan
Sista ansökningsdag 2021-08-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, sök gärna därför så snart som möjligt.
I den här rekryteringen samarbetar vi med Randstad där rekryteringskonsult Carina Rydström ansvarar för uppdraget. Carina svarar gärna på dina frågor, och du når henne carina.rydstrom@randstad.se.
Fackliga kontaktpersoner är: Pia Onevi (Unionen), tel 08-704 61 72 samt Peter Svahn (Ledarna), tel 08-704 61 57.
Du som vill vara med och fortsätta utveckla servicecenter och SKB tillsammans med oss, välkommen med din ansökan!
Om företaget
Vi skapar rum för gott – och alla
SKB är en kooperativ hyresrättsförening som bygger, förvaltar och hyr ut lägenheter till medlemmarna. Idag har vi över 8 100 lägenheter i Stockholms stad och i fem kringliggande kommuner. Det gör oss till den största privata hyresrättsaktören i Stockholm.
På SKB har vi fokus på hållbarhet, att skapa rum för fler och en mer varierad bostadsmarknad. Överskottet återinvesteras och vi tar även ett socialt ansvar. Vi kallar det att jobba för gott helt enkelt.
Sökord: service, receptionist, administration, administratör, team, hållbarhet, hållbart jobb, bostad, bostadsmarknad, kundservice, utveckling, Bromma.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044