Bra på service? SKB i Bromma söker medarbetare till servicecenter

Bra på service? SKB i Bromma söker medarbetare till servicecenter

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en glad och engagerad person som verkligen älskar service och vill kombinera det med administrativt arbete? I så fall kan det vara dig vi söker till vårt servicecenter på SKB. Du blir en del av vårt trevliga team som idag består av sex personer. Vi är i en fas av utveckling och snart flyttar vi in i vårt fina och nyrenoverade kontor i Bromma.

Ansvarsområden
Som medarbetare i servicecenter har du som främsta arbetsuppgift att ge service till de som kontaktar företaget via telefon, mail och besök. I arbetet ingår också andra administrativa arbetsuppgifter rörande internservice.

I din roll kommer du en vanlig dag att:
hantera telefonsamtal och besvara mail 
hantera frågor och ärenden via olika digitala system
välkomna besökare
nyckelhantering 
fakturahantering (kontering, m.m.)
beställa vitvaror och tillval till boende 
hantera felanmälningar
internservice (posthantering, inköp av kontorsmaterial, konferensservice, m.m.)
hantera telefonisystemet


Arbetstider
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.

Kvalifikationer
För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du har: 
God IT-vana inklusive erfarenhet av Office-paketet
Vana att hantera telefonisystem
Erfarenhet av att tidigare arbetat med service i liknande roll
Meriterande är erfarenhet av fastighetssystem och kundservicesystem 
Flytande svenska och goda kunskaper av engelska

Vi lägger också stor vikt vid personlig lämplighet och ser att du är en person som är utåtriktad, engagerad och ansvarstagande och brinner för att leverera service i toppklass, sätter kunden först samt är välkomnande, optimistisk och flexibel. Du är strukturerad och trivs med att arbeta varierat kring administration och service. Du ser lösningar i stället för problem och är noggrann, prestigelös samt effektiv med förmåga att hantera flera ”bollar i luften”.

Ansökan
Sista ansökningsdag 2021-08-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, sök gärna därför så snart som möjligt.

I den här rekryteringen samarbetar vi med Randstad där rekryteringskonsult Carina Rydström ansvarar för uppdraget. Carina svarar gärna på dina frågor, och du når henne carina.rydstrom@randstad.se.

Fackliga kontaktpersoner är: Pia Onevi (Unionen), tel 08-704 61 72 samt Peter Svahn (Ledarna), tel 08-704 61 57.

Du som vill vara med och fortsätta utveckla servicecenter och SKB tillsammans med oss, välkommen med din ansökan!

Om företaget
Vi skapar rum för gott – och alla
SKB är en kooperativ hyresrättsförening som bygger, förvaltar och hyr ut lägenheter till medlemmarna. Idag har vi över 8 100 lägenheter i Stockholms stad och i fem kringliggande kommuner. Det gör oss till den största privata hyresrättsaktören i Stockholm.

På SKB har vi fokus på hållbarhet, att skapa rum för fler och en mer varierad bostadsmarknad. Överskottet återinvesteras och vi tar även ett socialt ansvar. Vi kallar det att jobba för gott helt enkelt.

Sökord: service, receptionist, administration, administratör, team, hållbarhet, hållbart jobb, bostad, bostadsmarknad, kundservice, utveckling, Bromma.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 augusti 2021
  • Ansök senast: 30 augusti 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024