OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en duktig administratör som vill börja jobba nu!?Företaget Du kommer att jobba för är ett modernt nordiskt distributionsföretag som befinner sig under tillväxt.Deras affärside är att vara den ledanden distributören inom sin bransch och underlätta affärer för leverantörer, återförsäljare och deras slutkunder.Organisationen är belägen i stora lokaler och erbjuder en bra arbetsmiljö med trevliga, duktiga och hjälpsamma kollegor. Arbetsbeskrivning: Du kommer att arbeta på företagets Backoffice med registrering av orders, kreditering och omfakturering.Du kommer även att ta emot samtal från kunder som behöver hjälp med bland annat orderläggning, kunduppgifter och returer. Uppdragsperiod: Tillsvidare.Start omgående. Arbetstider: Heltid, kontorstider 8-17. Kompetenskrav: Vi ser gärna att Du har arbetat med liknade uppgifter tidigare.Du är en duktig administratör och har god datavana, erfarenhet av SAP ses som meriterande. Personliga egenskaper: Som person är Du noggrann och ordningsam.Du är stresstålig, kan hantera flera saker samtidigt och inser därmed vikten av att ha god struktur och bra administration i ditt arbete.Eftersom arbetet innebär en del kundkontakter har Du även en god social kompetens och kan bemöta alla typer av människor på att trevligt och tillmötesgående sätt. Intresserad? Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet.Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, försäljning, service och administration.