Brand Advisor för region mellan Vikariat

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med på en framgångsrik resa hos en marknadsledare med en produktportfölj som kan erbjuda en smakupplevelse utöver det vanliga? gillar du dessutom kaffe och service? Då kan du vara vår nya medarbetare, Vi söker nu en till person till Selectas nya roll som Brand Advisor för region mellan. Du kommer att ha ansvar för region Stockholm ner till Jönköping. I din roll kommer du att besöka alla stationer var 14:e dag enligt ett givet schema.

Om tjänsten

Detta är en perfekt möjlighet för dig som brinner för att ge kundupplevelse i världsklass och som älskar kaffe. I rollen som Brand Advisor erhåller du en utbildning som du får användning av dagligen i din roll ute hos kunden. Tjänsten är ett vikariat på 100 %, med tilltäde snarast och fram till 30 april 2023.

I rollen som Brand Advisor kommer du att ansvara för:

- Säljutveckling
- Säljsupport
- Problemlösning
- Relationsskapande aktiviteter med dina stationer
- Utbildning av nya medarbetare på OKQ8
- Att vara behjälplig med beställning av varor/profilering/kampanjer
- Operations excellence ; skapa bästa förutsättningarna för kunden och dess kunder


Vem är du?

I rollen som Brand Advisor behöver du vara mycket serviceinriktad och tycka om att ha människor runt dig. Du tycker det är roligt att resa och vill alltid hjälpa kunden att bli lite bättre. Vi ser att du har tidigare arbetslivserfarenhet från olika serviceroller och att du har passion för kaffe, service och att driva försäljning och engagemang.

Som person är du noggrann och tycker om att ta ansvar. Arbetet är självständigt och ställer höga krav på förmåga att planera och genomföra. Att du har god social kompetens och en välutvecklad servicekänsla ser vi som en förutsättning för att du ska trivas och lyckas i rollen. Viss teknisk kompetens är nödvändig för att kunna bistå kunden på bästa sätt i ditt arbete.

- Goda kunskaper i engelska och B-körkort är ett krav för rollen.

Vad Selecta erbjuder:

En spännande utmaning i ett internationellt företag där vi anser att hög trivsel för personalen är grunden för personlig prestation. Hos oss får du arbeta med marknadsledande varumärken och spännande kunder. Du kommer att arbeta i ett företag som bryr sig om din framtid, som ger kontinuerlig coaching och obegränsad tillgång till gratis accelererad utbildning. Hos oss på Selecta kommer du vara en del av One Selecta som är en jämställd arbetsgivare. Vi är engagerade i att uppmuntra jämställdhet, mångfald och inkludering bland vår arbetsstyrka.

Förutom detta erbjuder Selecta även:

- Friskvårdsbidrag
- Tillgång till Benify portalen med ett stort utbud av personalförmåner
- Stort utbud av kaffe samt rabatterad mat från våra foodtech lösningar


Intresserad?

Vill du veta mer är du välkommen att kontakta Stefan Angbäck på stefan.angback@selecta.com Välkommen med din ansökan så snart som möjligt då urvalet kommer ske löpande, dock senast 22-10-31

Välkommen med din ansökan!

Om företaget

Selecta är ett av Europas ledande företag för innovativa mat-, snacks-, kaffe- och dryckeslösningar, både på kontoret och On the go. Med ett brett utbud av kända varumärken i världsklass erbjuder vi något för alla. Vårt primära syfte är att sprida glädje och förhöja dagen för alla de vi når med våra produkter och tjänster. För det är runt kaffemaskinen det händer. Det är där gemenskap och det sociala kittet kollegor emellan sker. Selecta finns i 16 länder i Europa, med huvudkontor i Schweiz. Här i Sverige finns vi på 32 orter och har över 400 medarbetare. Här kan du läsa mer om oss www.selecta.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Annmarie Åberg
0709-85 88 09
Fredrik Janebjer
0709858062
Joakim Davis
0709858546

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Selecta Sverige
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 oktober 2022
  • Ansök senast: 31 oktober 2022

Besöksadress

Ostmästargränd 5, Årsta
None

Postadress

Ostmästargränd 5
Årsta, 12040

Liknande jobb


20 december 2024

19 december 2024