OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
Vi söker en medarbetare till en av våra kunder som är verksamma internationellt och arbetar med snabbrörliga konsumentprodukter samt läkemedel. Detta är ett uppdrag med start så snart som möjligt och som beräknas pågå i 3 månader med möjlighet till förlängning. Tjänsten är stationerad vid det nordiska huvudkontoret i Solna.
Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.
Arbetsuppgifter:
Rollen som Branding Manager innebär att du kommer vara ett stöd med fokus på lanseringsplanering. Du kommer att utveckla och distribuera en tvärfunktionell och omni-channel kommunikation och digital varumärkesstrategi med Medical Affairs, HEMAR och Public Affairs för ett nytt terapiområde inom immunologi. Du kommer anpassa, översätta och få godkännande av reklammaterial utvecklat av Europa. Implementera marknadsföringsaktivitet så som reklamkampanjer, reklamaktiviteter med flera kanaler, evenemang, kongressbås samt marknadsföring av reklambrädor. Stöd teamet med strategi och användning av omni-channel-kampanjer medan du integrerar deras feedback i ytterligare aktiviteter.
• Implementera marknadsföringsaktiviteter
• Stötta teamet med strategi gällande kampanjar
• Analysera och förstå konkurrenternas marknad
Din bakgrund:
Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet från en liknande roll och gärna erfarenhet av läkemedelsbranschen. Har du erfarenhet från internationella bolag är det meriterande. Eftersom engelska är koncernspråk ser vi att du är flytande engelska, tal såväl som skrift såväl svenska.
Som person så är du kommunikativ och har lätt för att skapa kontakter, både internt och externt. Du är en analytisk problemlösande medarbetare som är detaljerad i ditt utförande av dina arbetsuppgifter. Du är motiverad av att lära dig nya saker och räds inte att ta tag i utmanande uppgifter, stundom i ett högt arbetstempo.
Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg