OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi bygger för varumärken.
Brandworks är en helhetsleverantör inom event och varumärkesbyggande inredningsproduktion. Alltifrån grafisk produktion och print till snickeriproduktioner för studios, mässmontrar, restaurangmiljöer, kontor, butiker samt eventlagerverksamhet.
Under våren flyttar vi verksamheten till våra nya lokaler i Bromma och behöver utöka vårt lagerteam, med en operativ assisterande lagerchef.
Vem är du
- Du är flexibel och prestigelös. Noggrann och slutför alltid det du påbörjat
- Du har direktkontakt med kunder, leverantörer och kollegor och trivs därför i roller med ansvar
- Du är självgående i ditt arbete och en teamspelare som gärna hjälper dina kollegor
- Vår kultur är färgstark med hög trivsel och för att passa in hos oss söker vi dig som visar stort engagemang för dina arbetsuppgifter
Ett urval av arbetsuppgifter
- Vara kontaktperson för lagerkunder och hantera deras inkommande och utgående ordrar i vårt lagersystem
- Upprätthålla ordningen på lagret
- Vara en del i den dagliga driften med bland annat inventeringar, leveranser, materialöversikter
- Tight samarbete med lagerchefen i utförandet av arbetsuppgifterna
Bakgrund och kvalifikationer
- Servicefokuserad och van vid kundkontakter
- Lösningsorienterad och van att hantera många olika uppgifter samtidigt
- Tidigare arbete inom serviceyrken av en praktisk karaktär är meriterande
- Goda referenser
Vad erbjuder vi dig?
Hos oss får du goda utvecklingsmöjligheter och får ta del av en entreprenörsdriven verksamhet i en pulserande miljö med snabb utveckling. Du kommer att få kollegor som är ett gäng med doers. Du blir en del av en kreativ miljö som alltid har hög ambitionsnivå och arbetskapacitet.
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid