Branschens bästa Kundsupport söker engagerade me

Arbetsbeskrivning

Om Avanza Avanza - Spararnas bank växer snabbt och nu söker vi nya ambitiösa, duktiga medarbetare som vill vara med att föra Avanza framåt.Läs mer på www.avanza.se.Välkommen!Tjänsten Kundsupporten växer snabbt och består idag av ett kunnigt och kul gäng på 25 personer.Utöver detta arbetar ett tjugotal studenter vid behov och arbetstoppar som exempelvis deklarationstider.Kundsupporten sköter den dagliga kontakten med våra kunder och främst sker kontakterna via telefon och mail.Det rör sig om allt från komplicerade frågor gällande våra Tradingapplikationer och försäkrings- och pensionsprodukter till vanligare frågor om Avanza hemsida och kundernas värdepapper.Arbetsuppgifterna är mycket varierande och du kommer att få kunskaper om och utvecklas inom Avanzas alla spännande områden.Hos Avanza står kunden alltid i fokus och vi strävar efter att alltid vara branschens bästa kundservice!Bakgrund Viktiga egenskaper för detta arbete är: .grundläggande ekonomisk utbildning eller motsvarande .stort intresse för aktiemarknaden .serviceinriktad Det är meriterande om du har erfarenhet från att arbeta med kundsupport samt att du har säljvana.Då du blir företagets röst utåt är det viktigt att du tycker om och kan kommunicera med kunder.Eftersom vi arbetar i många olika system ställs det krav på datorvana och teknikintresse samt att du är en problemlösare. Viktiga personliga egenskaper för att passa in på Avanza och denna tjänst är att du är stresstålig, flexibel och har förmågan att samarbeta både med din egen grupp samt med övriga grupper inom bolaget.Till detta älskar du förstås kundservicearbetet!Märk din ansökan med "Kundsupport".

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanza
  • 3 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 3 oktober 2007
  • Ansök senast: 22 oktober 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010