OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba hos en av Sveriges bästa arbetsgivare? Bli en del av vårt gäng! Nu söker vi en serviceinriktad och driven administratör till vår El avdelning i Örebro. Om du vill ha ett varierande arbete inom både administration och ekonomi på en arbetsplats där din funktion och utveckling är viktig - då har du hittat rätt!
Om jobbet
Som administratör på Bravida kommer du att stötta din avdelning med administrativt och ekonomiinriktat arbete. Du tillhör elavdelningen och fungerar i mångt och mycket som spindeln i nätet. Du har daglig kontakt med dina kollegor samt ett nära samarbete med avdelningschefen. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:
• Att hantera kundfakturor
• Att supporta medarbetare bland annat med registrering av tidsedlar
• Ansvara för övriga administrativa arbetsuppgifter ex sammanställa sjukfrånvarostatistik och hantera det personaladministrativa systemet.
Vem är du?
Vi söker dig som har en relevant utbildning och tidigare erfarenhet av administrativt arbete företrädesvis med kompetens inom ekonomi. Du är serviceinriktad och kommer att vara ansvarig för att utföra varje uppdrag enligt våra höga krav på kvalitet och noggrannhet. Vidare är du flexibel, har hög personlig mognad, integritet och en god förmåga att ta egna initiativ. Det faller dig naturligt att bemöta andra på ett trevligt och professionellt sätt.
Du har en god data och systemvana och är en van användare av Officepaketet med tyngdpunkt på Excel. Har du erfarenhet av branschen är det meriterande liksom erfarenhet inom systemen Handyman, Agda och Agresso. Dock är god datorvana, en positiv inställning och vilja att lära överordnat, då internutbildningar i våra system är en självklar del i introduktionen. Vi sätter stor vikt vid personliga egenskaper.
På Bravida jobbar vi som ett team där allas olika arbetsuppgifter skapar helheten. Stämningen är öppen och vänlig och vi hjälps åt i jobbet, men du måste också kunna leda dig själv. Det är summan av medarbetarnas drivkraft som tar oss framåt!
För att trivas och lyckas på Bravida behöver du:
• Vara en serviceinriktad lagspelare. På Bravida jobbar vi gärna i team. Stämningen är öppen och vänlig och vi hjälps åt i jobbet.
• Kunna leda dig själv. Det är medarbetarnas kunskap och drivkraft som gör Bravida till ett vinnande lag. Varje spelare är viktig!
• Alltid sträva mot förändring till det bättre. Varje dag jobbar vi tillsammans för att bli ännu bättre på det vi gör. Vår högsta prioritet är att göra kunden nöjd.
• Jobba med stil. På Bravida gör vi jobbet ordentligt. Då är det viktigt att komma i tid, att vara ärlig och lojal, och att hålla det vi lovar.
Våra värderingar genomsyrar allt vi gör, läs mer om dem här.
Bravida eftersträvar mångfald och värdesätter en jämn könsfördelning.
Vad erbjuder vi dig?
Vårt erbjudande till dig är ett självständigt och stimulerande arbete i en organisation där kompetens, utveckling och trivsel värderas högt. Vi är vana att leverera högsta kvalitet till nöjda kunder och värnar om arbetsglädje likväl som en bra arbetsmiljö. Här kan du läsa mer om hur din utveckling hos oss fungerar. När du växer, växer vi!
Tjänsten är på heltid, provanställning kan komma att tillämpas.
Intresserad?
Sista ansökningsdatum för denna tjänst är den 23 februari 2022.
Passar du in på profilen? Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan.
Bravida som har blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare och detta är vi mycket stolta över. Vill du läsa mer om hur det är att jobba hos oss klicka här eller läs mer och Följ oss på Facebook!
Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess.
Bravida är Nordens ledande leverantör av hållbara helhetslösningar för el, vs, ventilation och andra
tekniska funktioner i fastigheter och anläggningar. Vi har 12 000 medarbetare och finns på omkring 180 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. www.Bravida.se